اخبار داغ

باید این مساله در کمیته انضباطی تعیین تکلیف شود؛

شریفی: فدراسیون فوتبال مسئول راستی‌آزمایی ادعای سایر فدراسیون‌ها نیست/ فدراسیون گابن بازی‌های ملی باگناما را تأیید کرد

شریفی: فدراسیون فوتبال مسئول راستی‌آزمایی ادعای سایر فدراسیون‌ها نیست/ فدراسیون گابن بازی‌های ملی باگناما را تأیید کرد
سخن‌گو و مدیر دپارتمان روابط‌عمومی فدراسیون فوتبال گفت: گابنی‌ها تایید کردند که اریک باگناما ۴ بازی ملی داشته و مشکلی برای حضور وی در فوتبال باشگاهی ما نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدحسین شریفی، سخن‌گو و مدیر دپارتمان روابط‌عمومی فدراسیون فوتبال پیرامون ابهامات مطرح شده در پرونده بازیکن گابنی تیم فوتبال گل‌گهر اظهار داشت: استعلامات صورت گرفته و فدراسیون فوتبال گابن در نامه‌ای به ۴ بازی ملی بازیکن گل گهر صحه گذاشتند. زمانی که باشگاه گل گهر درصدد جذب بازیکن گابنی خود بود، استعلامی را به صورت دستی به فدراسیون فوتبال ارائه کرد که همکاران ما هم اعلام کردند این استعلام باید به صورت سیستمی و بر اساس ضوابط مشخص انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در ادامه بیان داشت: فدراسیون فوتبال اعلام کرد این استعلام از طریق رسمی دنبال شود و جهت راستی آزمایی فدراسیون فوتبال ما از فدراسیون فوتبال گابن استعلام گرفت. آن ها هم در نامه‌ای رسمی به امضای دبیرکل گابن تایید کردند که اریک باگناما ۴ بازی ملی داشته و مشکلی برای حضور وی در فوتبال باشگاهی ما نیست.
,
 
,
سخن‌گوی فدراسیون فوتبال عنوان داشت: ما بر اساس یک دستورالعمل رفتار کردیم و طبق همان شیوه باشگاه‌ها در خصوص استفاده از بازیکنان قانونی موظف هستند و باید پاسخ‌گو باشند اما طبق همان استعلام کارها پیش رفته و به سازمان لیگ هم تایید داده شده.
,
 
,
شریفی در پایان گفت: فدراسیون فوتبال ما قرار نیست مسئول راستی آزمایی فدراسیون‌های فوتبال در سایر کشورها باشد. در این خصوص فدراسیون فوتبال گابن به عنوان بالاترین مرجع فوتبال آن کشور یک موضوع را تایید کرده و باید این مساله در کمیته انضباطی تعیین تکلیف شود. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه