اخبار داغ

رئیس مرکز مدیریت راه‌‎های استان زنجان خبرداد

کاهش دید افقی رانندگان در محورهای مواصلاتی استان زنجان

کاهش دید افقی رانندگان در محورهای مواصلاتی استان زنجان
محمد محمدی، رئیس مرکز مدیریت راه‌‎های استان زنجان گفت: در حال حاضر رانندگان برای تردد در محورهای مواصلاتی دچار کاهش دید افقی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر تردد در همه محورهای کوهستانی و غیر کوهستانی استان زنجان روان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با اشاره به کاهش دید افقی در محوز آزاد راهی زنجان- تبریز و زنجان- قزوین، بیان داشت: در جاده ترانزیت زنجان – قزوین نیز رانندگان با کاهش دید افقی مواجه هستند.
,
 
,
این مسئول یادآور شد: در حال حاضر رانندگان در محورهای ترانزیت زنجان-میانه، زنجان- بیجار، سلطانیه- قیدار – همدان و زنجان – ارمغانخانه نیز به دلیل وجود مه با کاهش دید افقی مواجه هستند.
,
 
,
رئیس مرکز مدیریت راه‌‎های استان زنجان خاطرنشان کرد: استان زنجان فاقد هر گونه انسداد غیرشریانی و شریانی است اما با توجه به قرارگرفتن در روزهای بارانی و برفی ضروری است رانندگان به تجهیزات زمستانی مجهز باشد.
,
 
,
محمدی تصریح کرد: با توجه به وجود شرایط ناپیدار جوری، ضروری است رانندگان از سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و در صورت تردد در محورهای استان حتما به چراغ مه شکن و تجهیزات زمستانی مجهز باشند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه