اخبار داغ

روایتی از یک همت بلند؛

وقتی کرج با تولید مودم های سیمکارت خور ایران را به خودکفایی رساند/ ۷۰ نخبه با تولید ۱۲ محصول راه واردات مودم از چین و تایوان را بستند

وقتی کرج با تولید مودم های سیمکارت خور ایران را به خودکفایی رساند/ ۷۰ نخبه با تولید ۱۲ محصول راه واردات مودم از چین و تایوان را بستند
فناوران یک شرکت دانش‌بنیان در البرز توانسته‌اند با تلاش و تحقیق ۴ ساله ایران را در طراحی و ساخت مودم‌های سیمکارت خور بی‌نیاز کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، این روزها تفکر، خلاقیت و پشتکار جوانان کرج موجب شده تا در عرصه های جدید اقدام کرده و توانایی خود را به نمایش بگذارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
فناوران یک شرکت دانش بنیان در البرز توانسته اند با تلاش و تحقیق ۴ ساله ایران را در طراحی و ساخت مودم های سیمکارت خور بی نیاز کنند.
,
 
,
ایرانی معاون بازرگانی و فروش این شرکت دانش بنیان در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ طراحی، دانش و تولید این مودم ها در توسط جوانان نخبه ایرانی انجام شده است.
,
 
,
, ,
 
,
به گفته رسولی مسئول واحد مهندسی مودم های سینکارت خور کاملا داخلی بوده و کپی برداری شده از نمونه خارجی نخواهد بود.
,
 
,
تا سه سال پیش مودم های سیمکارت خور از کشورهای تایوان و چین که ۸۰ درصد بازار دنیا را تصاحب کرده است وارد ایران می شد.
,
 
,
جابری مدیرعامل شرکت در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ پس از تحریم ها که خلاء بزرگی در بازار داخلی ایجاد شد RND های داخلی عزم خود را برای تولید جزم کردند.
,
 
,
, ,
 
,
مودم ۴G اولین تولید این مجموعه است که باندهای ۴G، ۳G و ۲G را پشتیبانی می کند و همزمان ۳۲ کاربر می توانند از طریق وای فای تا ۱۵۰ متر به آن وصل شوند.
,
 
,
با توسعه این مودم ها، مودم های ایستاده با آنتن دهی بهتر تولید شد و رئیسی مدیر تولید این مجموعه هم می گوید؛ نرم افزار نویسی بر اساس انتخاب مشتری هم انجام می شود.
,
 
,
۷۰ نخبه این شرکت دانش بنیان نمونه ایرانی ۱۲ محصول را با یک دوم قیمت نمونه های خارجی به بازار عرضه کردند، روی مودم ۶۰ دلاری قریب به ۳۰ دلار صرفه جویی ارزی شده است.
,
 
,
, ,
 
,
این شرکت فناور در روزهای کرونایی که آموزش دانش آموزان از راه دور شده است برای رفع مشکل روستائیان و عشایر هم دست به کار شده اند.
,
 
,
رشیدیان مدیر بخش تحقیق و توسعه شرکت پارک علم و فناوری در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ مودم فضای باز طراحی و طی ۶ ماه ۲۵ هزار عدد تحویل اپراتورهای تلفن همراه شد.
,
 
,
تجاری سازی ۴ محصول فناورانه تا سال ۱۴۰۱ دیگر دستاورد نخبگان جوان این شرکت بوده و آخرین محصول فناورانه آنها مودم نسل پنجم است که قابل عرضه در بازار خواهد بود.
,

 

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه