اخبار داغ

امروز در پایان معاملات بازار سرمایه؛

اُفت ۴ هزار و ۷۳۵ واحدی شاخص کل بورس/ افزایش عرضه موجب قرمز پوش شدن بازار سرمایه شد

اُفت ۴ هزار و ۷۳۵ واحدی شاخص کل بورس/ افزایش عرضه موجب قرمز پوش شدن بازار سرمایه شد
امروز در تقابل خریداران و فروشندگان شاخص کل در پایان معاملات، با اُفت ۴ هزار و ۷۳۵ واحدی بر روی پله یک میلیون ۳۳۷ هزار و ۶۱۷ واحد قرار گرفت.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروز در تقابل خرید و فروش در بازار بورس شاخص کل با اُفت ۴ هزار و ۷۳۵ واحد بر روی پله یک میلیون ۳۳۷ هزار و ۶۱۷ واحد قرار گرفت.

همچنین شاخص هم‌وزن امروز با کاهش ۲۵۹۵ واحد به رقم ۳۶۱ هزار و ۱۸۰ واحد رسید و ارزش بازار در بورس تهران به بیش از ۵ میلیون و ۳۴۶ هزار میلیارد تومان رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۹.۳ میلیارد سهام حق‌تقدم و اوراق مالی در قالب ۳۳۲ هزار فقره معامله و به ارزش ۳ هزار و ۹۱۷ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

امروز نمادهای پتروشیمی پردیس و هلدینگ خلیج‌فارس بیشترین اثر افزایشی در شاخص بورس را داشتند و نمادهای گل‌گهر، پتروشیمی فناوران، پتروشیمی نوری، شستا و هلدینگ سرمایه‌گذاری دارویی تأمین بیشترین اثر کاهشی در شاخص را داشتند.

ارزش معاملات فرابورس هم امروز به بیش از ۱۸۵۴ میلیارد تومان رسید، با این حساب ارزش معاملات دو بازار به بیش از ۵۷۷۰ میلیارد تومان رسید.

معامله‌گران در فرابورس امروز بیش از ۱.۳ میلیارد سهام حق‌تقدم و اوراق مالی در قالب ۱۸۴ هزار فقره معامله و به ارزش ۱۸۵۷ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

امروز نمادهای آریا ساسول و مدیریت انرژی امیدتابان حور، صمنعتی مینو، فرابورس ایران، پتروشیمی مارون، نیروی برق دماوند و پتروشیمی زاگرس بیشترین اثر کاهشی در شاخص فرابورس را داشتند.

در انتهای معاملات امروز، ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به یک میلیون و ۶۶ هزار میلیارد تومان رسید.

مرضیه حیدری
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
, معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۹.۳ میلیارد سهام حق‌تقدم و اوراق مالی در قالب ۳۳۲ هزار فقره معامله و به ارزش ۳ هزار و ۹۱۷ میلیارد تومان داد و ستد کردند.,
,
,
,
,
,
, معامله‌گران در فرابورس امروز بیش از ۱.۳ میلیارد سهام حق‌تقدم و اوراق مالی در قالب ۱۸۴ هزار فقره معامله و به ارزش ۱۸۵۷ میلیارد تومان داد و ستد کردند.,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه