اخبار داغ

فعال دانشجویی در رشتخوار:

روحیه جهادی دانشجویان باعث پیشرفت کشور، ناکامی و شکست دشمنان است

روحیه جهادی دانشجویان باعث پیشرفت کشور، ناکامی و شکست دشمنان است
مختاری، گفت: دانشجویان امروز بایستی با یک نگاه عمیق هر حرکت و تحرک دشمن را زیر نظر داشته و با شناخت کامل و درک عمیق نسبت به موضوعات همراه با احساس مسئولیت نسبت به وضعیت پیش رو حرکت کنند و در تمام زمینه ها پیشرفت کشور و ناکامی و شکست دشمن را همواره رقم بزنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین مختاری فعال دانشجویی در رشتخوار همزمان با سالروز ۱۶ آذر روز دانشجو، در گفت و گو با صبح توس؛ گفت: ۱۶ آذر، نماد بارز استکبار ستیزی و استعمار ستیزی جامعه دانشجویی در ایران اسلامی است، که به عنوان روزی بزرگ در تاریخ کشور ثبت و ضبط شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با تاکید بر اینکه شانزده آذر  آذر به گونه ای یادآور مبارزات جنبش دانشجویان پیرو خط امام در مقابل استبداد و استعمار است، اظهار داشت: دانشجوییان با مطالبه‌گری و آرمان‌خواهی که این مسیر را به عنوان گفتمان اصلی خود قرار دادند با نگاهی تیزبین و اراده ای شگرف، منشا تحول‌های عظیم گشتند، و همگام با جامعه در مسیر دستیابی به اهداف والای خود قدم برداشتند.

,

این فعال دانشجویی در ادامه افزود: دانشجویان امروز بایستی با یک نگاه عمیق هر حرکت و تحرک دشمن را زیر نظر داشته و با شناخت کامل و درک عمیق نسبت به موضوعات همراه با احساس مسئولیت نسبت به وضعیت پیش رو حرکت کنند و در تمام زمینه ها پیشرفت کشور و ناکامی و شکست دشمن را همواره رقم بزنند.

,

مختاری تصریح کرد:دانشجویان باید با جستجو کردن کمبودها در قسمت های مختلف ضمن شناسایی مشکلات موجود راه حل های علمی مناسب برای این مشکلات پیدا کنند تا در کنار مسئولان قدمهای بزرگی برای حل مشکلات موجود برداشته شود.

,

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان امروز باید روحیه شهادت طلبی و ایثار را در کنار کسب علم پرورش دهند، اظهار داشت: امروز با الگو پذیری از شهدای گرانقدر شهید فخری زاده و شهید حاج قاسم سلیمانی در راه کسب علم و دانش و کمک به مشکلات امروز حاکم بر کشور با روحیه جهادی وارد میدان شویم و تمام مشکلات را در کنار هم مرتفع کنیم.

,

این فعال دانشجوی بسیجی در ادامه بیان داشت: امروز باید با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری به عنوان چراغ راه بهره بگیریم و در عرصه های گوناگون برای پیشرفت های علمی کشور قدم برداریم

مختاری در پایان با تاکید بر اینکه مهمترین رسالت امروز جامعه دانشجویی در کشور بصیرت و علم آموزی در راه پیشرفت و تعالی کشور است، تصریح کرد: باید جامعه دانشجویی ما امروز در کنار مسئولان با کمک های علمی خود مشکلات موجود را مرتفع و به عنوان نیروی محرک در این عرصه قدم بردارد.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه