اخبار داغ

فرماندار کاشمر خبر داد؛

پرداخت ۶۴۰ میلیارد تومان تسهیلات در ۶ ماهه اول سال جاری در کاشمر

پرداخت ۶۴۰ میلیارد تومان تسهیلات در ۶ ماهه اول سال جاری در کاشمر
ساقی گفت: بر اساس آمار رئیس شورای هماهنگی بانکها، در ۶ ماهه اول سال جاری بالغ بر ۶۴۰ میلیارد تومان تسهیلات در شهرستان کاشمر پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مسلم ساقی، فرماندار کاشمر ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان که در محل سالن همایش های فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: همه دستگاه ها باید دغدغه جامعه معلولین و مشکل حق پرستاری آنها را به استان اعلام کنند تا قوی تر و پررنگ تر از گذشته بحث تخصیص اعتبارات حوزه معلولان دیده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه برخی از دستگاه ها در حوزه مناسب سازی معابر اقداماتی داشته اند ولی باید بیش از گذشته تلاش کنند، خاطرنشان کرد: شورای توانبخشی در شهرستان کاشمر تشکیل می شود و تصمیمات اجرایی در حوزه معلولان گرفته خواهد شد.

,

فرماندار کاشمر با تاکید بر اینکه کرونا تمام نشده و سویه جدید آن زنگ خطری است که اگر رعایت نکنیم پیک های بعدی را پدید خواهد آورد، تصریح کرد: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی کمرنگ شده و برگزاری مراسمات، اجتماعات باید با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام شود.

,

وی همچنین در ادامه اذعان کرد: میزان واکسیناسیون دز اول و دوم کرونا در شهرستان کاشمر از سطح متوسط استان بالاتر است و بر اساس فراخوانی که امروز اعلام شد، سنین بالای ۴۰ سال باید دز سوم را دریافت کنند و باید اطلاع رسانی گسترده ای در این زمینه به مردم صورت گیرد.

,

ساقی با اشاره به ۲۵ آذر روز پژوهش، عنوان کرد: باید بیشتر از حوزه پژوهش و ظرفیت دانشگاه بهره ببریم وبرای دانشگاه ها توسط ادارات، ماموریت تعریف شود، عنوان کرد: امروزه نگرانی جامعه، کمبود مطالعه است باید برای افزایش سطح مطالعه جامعه تلاش کنیم و بدانیم که اگر آگاهی نباشد مطمئنا در هیچ حوزه ای درست عمل نخواهد شد.

,

وی با بیان اینکه استاندار جدید خراسان رضوی 6 اولویت و رویکرد را در نشست با فرمانداران اعلام کردند که باید مدیران دستگاه های اجرایی با همت بیشتری این موارد را دنبال کنند، تشریح کرد: روان سازی و تسهیل پاسخگویی، حفظ وضعیت موجود، ارتقاء بهره وری، استفاده از وضعیت موجود و راه اندازی ظرفیت های جدید باید در دستورکار تمام مدیران باشد.

,

فرماندار کاشمر با تاکید بر اینکه رفع موانع تولید از وظایف ما است که باید در عمل اجرایی شود، بیان کرد: دستگاه های اداری شهرستان موظف هستند که موانع سرمایه گذاری را برطرف کنند و این با شعار امکانپذیر نیست، سرمایه گذار باید برای سرمایه گذاری در شهرستان ترغیب شود.

,

وی با بیان اینکه بر اساس آمار رئیس شورای هماهنگی بانکها، در 6 ماهه اول سال جاری بالغ بر 640 میلیارد تومان تسهیلات در شهرستان کاشمر پرداخت شده است، تاکید کرد: واحدهای تولیدی باید از شهرستان مطالبه داشته باشند ولی برخی از این واحدها مطالبات خود را در سطح استانی و کشوری بیان می کنند.

,

ساقی با اشاره به اینکه فصل زمستان در پیش رو است و صرفه جویی باید در دستورکار دستگاه های اداری باشد، ابراز کرد: شرکت های خدماتی مطالبات قابل توجهی از دستگاه های اداری دارند که رقم قابل توجهی است؛ در جریان محدودیت های اعتباری هستیم ولی وصول مطالبات شرکت های خدماتی باید از دستگاه ها و مقامات استانی مطالبه شود.

,

وی همچنین اظهار کرد: اختلاف نظر بین دستگاه های اجرایی طبیعی است ولی باید این اختلاف بین بخشی برطرف شود و اگر اختلاف نظر قرار باشد که رسانه ای یا قضایی شود مرجع اعلام کننده فرمانداری است و هیچ اختلافی بین دستگاه های اداری نباید در ابتدا دادخواست قضایی داده شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه