اخبار داغ

حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان برای بانوان هندبال ایران رویایی دوردست بود

خلیلی: احساساتم قابل بیان نیست/ خوشحالم که نماینده شایسته‌ای برای ایران بودم

خلیلی: احساساتم قابل بیان نیست/ خوشحالم که نماینده شایسته‌ای برای ایران بودم
دروازه‌بان تیم ملی هندبال بانوان ایران با بیان احساس وصف‌ناپذیر خود از انتخاب به عنوان برترین بازیکن دیدار ایران – نروژ گفت: هندبال بانوان ایران در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته و در آینده نه‌چندان دور از این تیم و هندبال ایران بیشتر خواهید شنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، فاطمه خلیلی دروازه‌بان تیم ملی هندبال بانوان ایران و ستاره این روزهای ورزش کشور با قدردانی و تشکر از حمایت‌های صورت گرفته پس از دیدار با نروژ اظهار داشت: از تمامی مردم عزیز ایران که پس از دیدار با نروژ به من و تیم ملی هندبال بانوان ایران لطف داشتند سپاسگزارم و قدردان این حمایت‌ها و پیام‌های پر از محبت تمامی مردم عزیز ایران هستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

او افزود: احساسم درباره اتفاقی که در پایان بازی با نروژ رخ داد و انتخاب شدن به عنوان برترین بازیکن دیدار وصف‌ناپذیر است و این افتخار تنها برای من نیست و افتخاری برای هندبال ایران است. خوشحالم که توانستم نقشی در خوشحالی مردم سرزمینم داشته باشم و امیدوارم شاهد پیشرفت و شکوفایی روز افزون هندبال ایران پس از مسابقات قهرمانی جهان باشم.

,

 

,

خلیلی در مورد اعلام نامش به عنوان برترین بازیکن میدان و اشک‌های شوق خود در آن لحظه گفت: وقتی نامم در سالن برگزاری مسابقات اعلام شد نتوانستم جلوی احساساتم را بگیرم و از شدت هیجان اشکم جاری شد. بعد از مسابقه شنیدم که بسیاری از مردم ایران در آن لحظه احساساتی شدند و هیچ جمله‌ای نمی‌تواند بیان‌کننده احساسم در آن لحظه باشد.

,

 

,

او خاطر نشان کرد: هندبال ایران در مسیر موفقیت قرار گرفته و مطمئن باشید در آینده نزدیک از هندبال ایران بیشتر خواهید شنید. حضور در مسابقات قهرمانی جهان مسیری را ترسیم کرده که در آن شاهد موفقیت هرچه بیشتر هندبال بانوان ایران خواهیم بود. وقتی در بالاترین سطح مسابقات هندبال در جهان حضور پیدا می‌کنید، دیگر هیچ ترسی از نام‌های بزرگ نخواهید داشت و این رمز موفقیت ما در ادامه مسیر است.

,

 

,

دروازه‌بان تیم ملی هندبال بانوان ایران به دو دیدار اخیر تیم ملی مقابل رومانی و نروژ اشاره کرد و گفت: هر دو تیم از سطح بسیار بالایی برخوردار بودند و ما هم تمامی تلاش خود را کردیم تا بهترین عملکرد را در برابر این دو تیم قدرتمند داشته باشیم. حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان برای بانوان هندبال ایران رویایی دوردست بود اما توانستیم این رویا را محقق کنیم و در رقابت‌ها قهرمانی جهان اسپانیا یکی از تیم‌های حاضر باشیم.

,

 

,

خلیلی به مصاف بانوان هندبال ایران مقابل نروژ اشاره کرد و گفت: از نظر فنی تیم ملی هندبال نروژ از سطح بسیار بالایی برخوردار است، تیمی که در سابقه خود قهرمانی در بازی‌های المپیک، مسابقات قهرمانی جهان و البته اروپا را دارد. ما با تمام توان خود مقابل این تیم قدرتمند حضور یافتیم و با وجود اینکه شکست خوردیم تلاش کردیم تا بهترین عملکرد خود را داشته باشیم و به هیچ عنوان نگاهمان به تفاوت سطح هندبال ایران و نروژ نبود.

,

 

,

او همچنین در مورد بازتاب گسترده رسانه‌ای انتخاب خود به عنوان برترین بازیکن دیدار ایران – نروژ نیز گفت: از تمامی مردم عزیز ایران که به من لطف داشتند تشکر می‌کنم. بازتاب‌های این انتخاب برای خودم هم قابل باور نیست. تمامی تلاشم را می‌کنم تا نماینده شایسته‌ای برای کشورم باشم و خوشحالم که سهمی در مطرح شدن نام ایران در جهان داشتم.

,

 

,

ستاره این روزهای ورزش ایران در پایان خاطرنشان کرد: بازهم از مردم عزیز ایران که به من لطف داشتند، تشکر می‌کنم. از فدراسیون هندبال، وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و تمامی دست‌اندرکاران ورزش کشور که به توسعه هندبال کمک می‌کنند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه