اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

دانشجویان در جهاد علمی و فرهنگی همان رسالت رزمندگان در دفاع مقدس را برعهده دارند

دانشجویان در جهاد علمی و فرهنگی همان رسالت رزمندگان در دفاع مقدس را برعهده دارند
کریمی گفت: امروز دانشجویان در جهاد علمی و فرهنگی همان رسالت رزمندگان در دفاع مقدس را برعهده دارند چراکه رسالت دفاع از ارزش های اسلامی همچنان پابرجاست و لذا دانشجویان باید در عرصه های مختلف تاثیرگذار باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز در آیین گرامیداشت روز دانشجو در مرکز آموزش درجه داری حضرت علی اکبر(ع) اراک اظهار کرد: دانشجویان یکی از سرمایه های مهم کشور هستند و در گام دوم انقلاب نقشی اساسی دارند و باید برای طی کردن گام های بلند و رسیدن به افق بلندی که در مکتب انقلاب اسلامی برای آنها تعیین شده به خوبی نقش آفرینی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: امروز دانشجویان در جهاد علمی و فرهنگی همان رسالت رزمندگان در دفاع مقدس را برعهده دارند چراکه رسالت دفاع از ارزش های اسلامی همچنان پابرجاست و لذا دانشجویان باید در عرصه های مختلف تاثیرگذار باشند.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه عرصه جهاد علمی، فرهنگی و دانشجویی پیش روی دانشگاهیان نقش آفرینی موثر در آن نیازمند روحیه جهادی و انقلابی است،گفت: امروز دانشگاهیان علاوه بر رسالت مهم دفاع از ارزش ها و تقویت دستاوردهای انقلاب اسلامی باید خنثی کننده تحریم ها باشند و حصار تحریم ها را بشکنند.

,

وی خاطر نشان کرد: مکتب و فرهنگ دفاع مقدس نسخه شفا بخش مقابله با مشکلات کشور است و بسیاری از رویش های انقلاب اسلامی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت شده این مکتب هستند و دانشجویان که دفاع مقدس را درک نکرده اند می تواند با تکیه بر مکتب شهید سلیمانی در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی نقش آفرینی کنند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه