اخبار داغ

شهردار شیروان:

پناهگاه حیوانات بی پناه توسط شهرداری شیروان احداث می شود

پناهگاه حیوانات بی پناه توسط شهرداری شیروان احداث می شود
عین الله احمدی گفت: پناهگاه حیوانات بی پناه در مساحتی بالغ بر ۲ هزار متر مربع با برآورد اعتبار بالغ بر ۱۶۷ میلیون تومان در جنب کارخانه قدیم آسفالت شیروان در حال احداث است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عین الله احمدی، شهردار شیروان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار عصراترک در شیروان اظهار داشت: این پناهگاه ظرفیت نگهداری ۳۰۰ الی ۳۵۰ قلاده سگ را دارد که از امکاناتی مانند اتاق نگهبانی، انگل تراپی، واکسیناسیون و عقیم سازی برخوردار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

شهردار شیروان با بیان اینکه این‌ حیوانات با عناوینی چون بی‌صاحب، سرگردان، ولگرد و یا رها در شهر نام برده می شود، گفت: باید این فرهنگ را در جامعه نهادینه کنیم که حیوانات هم موجوداتی جاندار هستند و باید به آنها احترام گذاشت و پیشنهاد می کنیم از این به بعد در گفتمان مدیران به جای سگ‌های ولگرد بگوییم حیوانات بی پناه.

,

احمدی با اظهار امیدواری راه اندازی این مرکز تا ابتدای دی ماه،افزود: واحد انفورماتیک شهرداری در حال طراحی سامانه ای است تا یک روز در هفته با نام دوشنبه های زیبا، کمک های مردمی با حضور همکاران شهرداری در درب منازل برای طرح تحویل غذا برای حیوانات مرکز جمع آوری شود.

,

وی ادامه داد: این سامانه با ارسال پیامک مردم را به حمایت از انجمن تشویق و ترغیب کرده و درخواست می کند کمک های خود را در اختیار این انجمن قرار دهند.

,

شهردار شیروان با اشاره به رویکرد فرهنگی شهرداری در تمامی حوزه‌ها خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم در کنار گسترش معابر باید به افکار و اذهان نیز توجه کنیم و به همین دلیل برای کار فرهنگی و فرهنگ سازی از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم و آماده همکاری با تمامی مراکز، سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی هستیم.

احمدی خاطرنشان کرد: بر همین اساس مقرر شد تا شناسنامه حمایت از حیوانات بی پناه تهیه و مردم علاقمند سرپرستی حیوانات تحت نظارت شهرداری را به عهده بگیرند و اداره دامپزشکی با هماهنگی این انجمن واکسیناسیون رایگان را به عهده خواهد گرفت.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه