اخبار داغ

سعید محمد:

مصمم هستیم چهار نقطه استان اردبیل منطقه آزاد شود

مصمم هستیم چهار نقطه استان اردبیل منطقه آزاد شود
دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: باتوجه به اینکه در خیلی از نقاط اردبیل مردم دچار مشکلات معیشتی هستند و از طرفی بیشترین منبع درآمد از منابع کشاورزی است مصمم هستیم تا منطقه آزاد اردبیل در سریع ترین زمان اجرایی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید محمد  شامگاه دیروز در حاشیه سفر به اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باتوجه به اینکه در خیلی از نقاط اردبیل مردم دچار مشکلات معیشتی هستند و از طرفی بیشترین منبع درآمد از منابع کشاورزی است مصمم هستیم تا منطقه ازاد اردبیل در سریع ترین زمان اجرایی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: علیرغم اینکه دولت ومجلس چهار نقطه را مدنظر داشتند ولی در مجمع تشخیص مصلحت نظام به یک نقطه از استان اکتفا شده است و  این موضوع مردم اردبیل را دچار دغدغه های کرده است اما  تاکید ما بر چهار نقطه است.

,

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: با صحبتهای امروز در اردبیل شد از تمامی ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد و در مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز جلسه ای خواهیم داشت که مجداد به همان طرح ونقشه قبلی برگردیم.

,

وی تصریح کرد: شاید یک نقطه را مدنظر  بگیریم و کارهای اجرایی را شروع کنیم و مناطق بعدی  در طول فرآیند به این نقطه متصل شود که نتیجه این تصمیم هفته اینده اطلاع رسانی خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه