اخبار داغ

ناراحتی شدید کشتی گیر روس از باخت مقابل قیاسی

لیگ برتر کشتی| یزدانی آمد اما کشتی نگرفت/ غیبت طاهری مقابل زارع؛ گلیج به سنگین وزن رفت

لیگ برتر کشتی| یزدانی آمد اما کشتی نگرفت/ غیبت طاهری مقابل زارع؛ گلیج به سنگین وزن رفت
رقابتهای نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد حواشی جذابی داشت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور از صبح امروز در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران در حال برگزاری است. در  رقابت های مرحله نیمه نهایی تیم های فولادین ذوب آمل و صنایع مازندران به دیدار فینال راه یافتند. مسابقات نیمه نهایی حواشی جذابی داشت که مهمترین آنها به شرح زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

*سالن آزادی با نورپردازی بسیار مناسب میزبانی مرحله نیمه‌نهایی و فینال را برعهده دارد. پژمان درستکار سرمربی تیم ملی، احسان امینی مربی تیم ملی و محسن کاوه مدیر تیم‌های ملی در سالن حضور دارند. در حالی که اعلام شده بود ورود تماشاگران به سالن ممنوع است اما تعدادی از علاقمندان پشت درهای بسته در انتظار ورود بودند. جالب اینکه کشتی‌گیران تیم‌های حاضر در نیمه‌نهایی در سالن حضور دارند و در زمان مبارزات حریفان‌شان آنها را تشویق می‌کنند.

,

*حسن یزدانی برای حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ کشتی آزاد با فولادین ذوب آمل به توافق رسید اما به دلیل مصدومیت در مبارزه نیمه نهایی روی تشک نرفت. اما این کشتی گیر در مراسم وزن کشی این رقابت ها حاضر نشد تا غایب بزرگ تیم آمل در مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ باشد. یزدانی در سالن مسابقات حضور داشت و دقایقی نیز به همراه دیگر کشتی گیران نرمش کرد اما در مراسم وزن کشی حضور پیدا نکرد.

,

یزدانی در صورت حضور در نیمه نهایی باید برابر آرتور نایفونوف دارنده مدال برنز جهان و المپیک از تیم سهند ارس به میدان می رفت. به این ترتیب یزدانی در دیدار فینال لیگ برتر کشتی آزاد که قرار است بعد از ظهر امروز (جمعه) میان تیم های فولادین ذوب آمل و صنایع مازندران برگزار شود نیز با توجه به عدم حصور در مراسم وزن کشی، به میدان نمی رود.

,

*بابک بهمنی مدیرعامل فولادین ذوب آمل درباره عدم حضور حسن یزدانی در لیگ، عنوان کرد: یزدانی به عنوان یک قهرمان ملی و برای روحیه بچه ها کنار تیم ما بود. قراردادی با او نبستیم و او گفت اگر من خوب شدم، کشتی می‌گیرم. مدیرعامل فولادین ذوب آمل در خصوص امضای قرارداد یزدانی با این تیم، یادآور شد: او گفت سفید امضا می‌کنم اما در کنار تیم بود و در تمرینات حضور داشت و نکات فنی لازم را به کشتی‌گیران می‌گفت. از او تشکر می‌کنم که به عنوان یک وزنه کنار تیم بود. بهمنی یادآور شد: از حسن یزدانی سپاسگزارم که جوانمردی کرد، کوچکترین مبلغی نگرفت و گفت اگر آسیب دیدگی من خوب شد کشتی می‌گیرم. همین الان این روحیه بچه‌ها را مدیون یزدانی هستیم.

,

*صنایع مازندران با هدایت رضا یزدانی با نتیجه 9 بر یک مقابل دانشگاه آزاد پیروز و راهی فینال شد. نکته جالب در لیست اسامی کشتی‌گیران صنایع است که مجتبی گلیج دارنده مدال برنز جهانی، در وزن ۱۲۵ کیلوگرم قرار دارد در حالی که گلیج پیش از این در ۹۷ کیلو کشتی کرده است.

,

*ژاگیر شاخیف کشتی‌گیر روس بعد از باخت مقابل مرتضی قیاسی به قدری ناراحت بود که بعد از پایان بازی روی تشک نیامد و همین باعث شد تا داور به او کارت زرد بدهد.

,

*علیرضا رضایی سرمربی سهند ارس بعد از برد قیاسی کشتی‌گیر فولادین ذوب آمل با او به گرمی برخورد کرد و او را در آغوش گرفت.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه