اخبار داغ

برگزاری آخرین مرحله اردوی تیم های ملی کاتا

برگزاری آخرین مرحله اردوی تیم های ملی کاتا
آخرین مرحله از اردوی تیم های ملی کاتای بانوان و آقایان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در حال برگزاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، آخرین مرحله از اردوی تیم های ملی کاتا بانوان و آقایان کشورمان در رده های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان در مرکز آموزش فدراسیون کاراته واقع در مجموعه ورزشی شهید کبگانیان تهران در حال برگزاری است و تا اعزام به مسابقات ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
ساجده جهانشاهی در کاتا انفرادی نوجوانان، ملیکا عزتی در کاتا انفرادی جوانان، تینا فتاحی، یکتا داوری و ملیکا سلطانی در کاتا تیمی جوانان، حدیثه جمال در کاتا انفرادی رده امید، فاطمه صادقی در کاتا انفرادی بزرگسالان و نجمه قاضی زاده، الناز تقی پور و شادی جعفری زاده در کاتا تیمی بزرگسالان ملی پوشان حاضر در اردو هستند که به مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان اعزام خواهند شد. همچنین معصومه تمیمی، فرناز رواخواه و زینب ابوالهادی مربیان حاضر در اردو هستند.
,
 
,
علی حاجی زاده در کاتا انفرادی نوجوانان، امیر حسن معین الدین در کاتا انفرادی جوانان و ترکیب کاتا تیمی جوانان با ابوالفضل شیخ شعاعی و ابوالفضل فرامرز پور، متین زارع در کاتا انفرادی رده سنی امید و ابوالفضل شهرجردی در کاتا انفرادی بزرگسالان و ترکیب کاتا تیمی  با علی زند و میلاد فرازمهر، ملی پوشان حاضر در اردوی تیم های ملی کاتا هستند که به مسابقات آسیایی قزاقستان اعزام خواهند شد‌.
,
 
,
سید جمال الدین نکوفر مدیر فنی تیم های ملی کاتا، قاسم شهرجردی، عابد علمدار زاده، هدایت حاجی زاده و افشین مرادی مربیان حاضر در اردو هستند.
,
 
,
مسابقات قهرمانی آسیا کاراته طی روز های ۲۷ آذر الی یک دی ماه در آلماتی قزاقستان برگزار می گردد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه