اخبار داغ

مربیان آلومینیوم و فجرسپاسی چه گفتند؟

خطیبی: لطف خدا به من؟ خدا تمام بنده هایش را دوست دارد/ کلانتری:‌ شجاعانه بازی کردیم و راحت نباختیم

خطیبی: لطف خدا به من؟ خدا تمام بنده هایش را دوست دارد/ کلانتری:‌ شجاعانه بازی کردیم و راحت نباختیم
مربیان آلومینیوم و فجرسپاسی بعد از بازی هفته نهم صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در نشست خبری پس از بازی با فجرسپاسی اظهار داشت: این برد را به بازیکنان، مجموعه باشگاه و هواداران تبریک می گویم. گفته بودم بازی سختی برای هردو تیم خواهد بود. 15 دقیقه اول بازی را خوب شروع کردیم. موقعیت هم داشتیم اما بعد از15 دقیقه حریف ما را تحت فشار گذاشت با اینکه موقعینت نداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در نیمه دوم با تغییر سیستم و نفرات یکی از بهترین بازی هایی بود که تیم خوب کار کرد. سه بار به تیر زدیم و موقعیت های دیگری هم داشتیم. تغییرات جواب داد و خداراشکر با 3 امتیاز همراه شد. بدشانس نبودیم، گل های بیشتری می زدیم اما همین که 3 امتیاز را گرفتیم از بچه ها ممنون هستم که تلاش کردند. باعث خوشحالی است که تیم من گل نمی خورد، به حریف سخت موقعیت می دهد.

,

خطیبی تصریح کرد: این تحسین برانگیز است. تیم فجرسپاسی تیم جنگنده و دونده ای است. خیلی خوب کار کرد. به آن ها تبریک می گویم. اسم فجر خیلی بزرگ است اما در سال اول اینطور بازی می کند جای خوشحالی دارد. بعد از سال ها یک تیم درست شده که در شان مردم شیراز است. به کلانتری خسته نباشید می گویم که تیمی به این خوبی ساخته است.

,

سرمربی آلومینیوم در خصوص اینکه تیمش آنقدر خوب بازی می کند که جای حرفی نمی گذارد، گفت: امیدوارم همیشه این اتفاق بیفتد. برد و باخت و مساوی مهم نیست. همیشه اولویت من خوب بازی کردن است و دوست دارم تماشاگری که وقتش را گذاشته از فوتبال لذت ببرد. خداراشکر این اتفاق در تیم ما افتاده است.

,

وی در مورد اینکه مربیان تیم های دیگر معتقدند خدا نگاه ویژه‌ای به خطیبی دارد، اظهار داشت: خدا تمام بنده هایش را دوست دارد. همه مربیان هم قابل احترام هستند. خدا به ما خیلی لطف کرد که این تیم را جمع کردیم. بچه های با شخصیتی داریم که از نظر فنی هم توانایی بالایی دارند. بقیه هم مربیان خیلی خوبی هستند. ما بیشتر تلاش می کنیم. بازیکنان ما یکدل هستند. با این صفا و صمیمیت خوشحالم سرمربی این تیم هستم.

,



*کلانتری:‌ شجاعانه بازی کردیم و راحت نباختیم
علی‌اصغر کلانتری سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی در نشست خبری پس از بازی با آلومینیوم اظهار داشت: به تیم آلومینیوم تبریک می گویم. ان شاءالله در ادامه هم بتوانند جزو تیم  های اول باشند. بازی سختی برای هر دو تیم بود. اینطور نبود که راحت ببازیم. بچه های ما بازی شجاعانه ای به نمایش گذاشتند. به دنبال یک امتیاز نبودیم. به بازیکنانم تبریک می گویم که شجاعانه از جلو پرس و موقعیت سازی کردیم.

,
,
, *کلانتری:‌ شجاعانه بازی کردیم و راحت نباختیم,
,

وی افزود: نیمه اول برای ما خیلی خوب بود. تعداد پاس هایمان برای گردش بازی در زمین حریف خیلی خوب بود. در زمین خودمان نمی توانیم این کار را انجام بدهیم. در نیمه دوم و در 15 دقیقه اول آلومینیوم با تغییر سیستم ما را تحت فشار قرار داد. سعی کردیم از این کار حریف جلوگیری کنیم. بازی متعادل شد تا آن صحنه گل که عدم یارگیری بازیکن ما باعث توپ به تیر بخورد و بعد از آن وارد دروازه شود. ان شاءالله این ضعف را برطرف کنیم.

,

سرمربی فجرسپاسی تصریح کرد: موقعیت هایی داشتیم که می توانستیم بهتر عمل کنیم و به گل برسیم اما این اتفاق در یک سوم هجومی نیفتاد.

,

کلانتری در مورد اعتماد به نفس فجرسپاسی عنوان کرد: بچه ها اعتماد به نفس خودشان را نشان دادند. آلومینیوم بالای جدول و به دنبال قهرمانی است. بازیکنان ما به جای عجله کردن، زیرتوپ زدن و بازی غیراصولی، پاس‌های متوالی و گردش توپ داشتند. اما چه در نیمه اول و چه در نیمه دوم در یک سوم هجومی باید بهتر از این عمل کنیم. ان شاءالله در تمرینات روی این مساله کار می کنیم تا نقاط ضعفمان برطرف شود.

,

وی افزود: در نیمه اول بازی مالکانه ای داشتیم و دفاع نمی کردیم. می توانستیم توپ را به حریف بدهیم و در زمین خودمان دفاع کنیم. تیم ما جسورانه بازی کرد. پاس های متوالی و گردش توپ از مواردی است که از بچه ها خواسته بودیم. در نیمه دوم حریف تغییر سیستم داد و بهتر شد. ما در 10-15 دقیقه اول این نیمه هم توانستیم خودمان را خوب حفظ کنیم. ضعف ما در هر دو نیمه این بود که از موقعیت ها به خوبی استفاده نکردیم. باید شرایطی ایجاد کنیم که بتوانیم به گل برسیم. شاید کمتر تیمی مقابل آلومینیوم اینطور بازی کرده باشد. ما صاحب توپ و موقعیت هم بودیم.

,

انتهای پیام/

 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه