اخبار داغ

در سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س)

درگ قهرمانی آیلند کاپ| مسابقات در ۹ کلاس برگزار شد/ حضور ۱۶۵ شرکت کننده از ۱۹ هیات موتورسواری و اتومبیلرانی

درگ قهرمانی آیلند کاپ| مسابقات در ۹ کلاس برگزار شد/ حضور ۱۶۵ شرکت کننده از ۱۹ هیات موتورسواری و اتومبیلرانی
راند دوم مسابقات درگ قهرمانی آیلند کاپ با حضور ۱۶۵ شرکت کننده از ۱۹ هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کشور در ۹ کلاس برگزار و نفرات برتر در هر کلاس معرفی و کاپ قهرمانی را بالای سر بردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیرانی، در سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری سلام اله علیها، راند دوم مسابقات قهرمانی درگ آیلند کاپ در پیست اتودروم بین المللی سرزمین ایرانیان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در این مسابقات ۱۶۵ شرکت کننده از ۱۹ هیات موتورسواری و اتومبیلرانی تهران، مرکزی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، البرز، آذربایجان غربی، گیلان، مازندران، قزوین، خوزستان، کرمانشاه، ایلام، منطقه ویژه اقتصادی سرزمین ایرانیان، منطقه آزاد اروند  و منطقه آزاد  ارس حضور یافتند. 
,
 
,
در کلاس ۴۰۵ هشت سوپاپ به ترتیب مهدی سمندر، علی شمسی و احمد پاشا اشتری رتبه های اول تا سوم را کسب کردند. در کلاس ۴۰۵ شانزده سوپاپ نیز فرشاد نجفی و عرفان کریمی حائز رتبه های اول و دوم شدند. 
,
 
,
در کلاس ۴ و ۶ سیلندر اتمسفر دیفرانسیل جلو محمد نوذری، محمدرضا رضازاده، سید سعید طباطبایی راد و در کلاس ۴ و ۶ سیلندر توربو دیفرانسیل جلو مهدی گزستانی، حبیب مظلوم و بهروز ضامن رتبه های اول تا سوم هر بخش را کسب کردند. 
,
 
,
در ادامه راند دوم مسابقات درگ آیلند کاپ و در کلاس ۸ سیلندر سید علی اکبر کمالی، حسین بهرامی و مبین جاوید فر به ترتیب مقام های برتر  این کلاس را از آن خود کردند.
,
همچنین شهریار کریمی مقام اول، مهدی گزستانی مقام دوم و محمدرضا مددی مقام سوم کلاس ٱورال را بدست آوردند. 
,
 
,
در کلاس ۴ و ۶ سیلندر توربو دیفرانسیل عقب رضا محمودزاده و رضا قرایی رتبه های اول و دوم و در کلاس ۴ و ۶ سیلندر اتمسفر دیفرانسیل عقب مبین جاوید فر و امیر ضیایی موفق به کسب رتبه های اول و دوم هر کلاس شدند اما رکورد های ثبت شده در این دو کلاس در حد کسب مقام سومی نبود. 
,
 
,
سرانجام در کلاس ۲۰۶ محمد صادق درکی، سیاوش آذرباد و مجید گودرزیانی رتبه های اول تا سوم این کلاس پر طرفدار را به دست آوردند.
,
شایان ذکر است، مسابقات درگ قهرمانی آیلند کاپ طی دو روز برگزار شد که روز گذشته شرکت کنندگان هر کدام دو مرتبه برای ثبت رکورد زمانی اقدام کردند و پس از ثبت رکورد بهتر، ۸ نفر برتر هر کلاس در مسابقات امروز به صورت حذفی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه