اخبار داغ

اختصاص اعتبار یک هزار میلیاردی به بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نجف زاده/ ورزشگاه علی دایی باید ۶ ماهه اول سال آینده تکیمل شود

اختصاص اعتبار یک هزار میلیاردی به بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نجف زاده/ ورزشگاه علی دایی باید ۶ ماهه اول سال آینده تکیمل شود
نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس گفت: از محل مصوبات سفر رئیس جمهور ۱ هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی لازم است که امیدواریم با تخصیص بموقع امسال و در بودجه سال ۱۴۰۱ شاهد پیشرفت چشمگیر باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار  سبلان ما ، در حاشیه بازدید از روند احداث بیمارستان 500 تختخوابی نجف زاده و ورزشگاه علی دایی اظهار داشت: از محل مصوبات سفر رئیس جمهور  1 هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه بیمارستان 500 تختخوابی لازم است که امیدواریم با تخصیص بموقع امسال و در بودجه سال 1401  شاهد پیشرفت چشمگیر باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: نواقصاتی در پروژه سالن سر پوشیده دو میدانی علی دایی وجود دارد که قرار شد وزارت ورزش و جوانان در سریع ترین زمان این کمبود ها را رفع کند.

,

نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس گفت: برای رفع نواقص ورزشگاه علی که برای مسابقات ملی باید اماده شود از جمله نما و تاسیسات و چمن مصونوعی  از محل اعتبارات ملی رفع نواقص شود.

,

وی تصریح کرد: در سال آینده بنا را بر این گذاشته ایم که مجموعه ورزشی علی دایی با پیگیری های صورت گرفته رفع نواقص شده و در اختیارت ورزشکاران قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه