اخبار داغ

هیچ اعتبار مازادی به وزارت‌خانه تعلق نگرفته؛

سجادی: از جوایز قهرمانان المپیکی و پارالمپیکی مالیات کسر نشده/ رئیس‌جمهور دستور داده تا عین پاداش به ورزش‌کاران پرداخت شود

سجادی: از جوایز قهرمانان المپیکی و پارالمپیکی مالیات کسر نشده/ رئیس‌جمهور دستور داده تا عین پاداش به ورزش‌کاران پرداخت شود
وزیر ورزش و جوانان گفت: بنا به دستور رئیس‌جمهور مقرر شد هیچ مالیاتی از ورزشکاران و قهرمانان المپیکی کسر نشود و عین جایزه به ورزشکاران اهدا شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از خبرگزاری مجلس شورای اسلامی؛ سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان پیرامون انتقاد علی‌‎رضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی مبنی بر کسر مالیات از جوایز ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی اظهار داشت: در حال حاضر به هیچ عنوان مالیات از جوایز قهرمانان المپیکی و پارالمپیکی کسر نمی‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی درباره اظهارات رئیس فدراسیون کشتی در این باره عنوان داشت: منظور آقای دبیر سال ۱۳۹۸ بود نه المپیک اخیر. پس از اظهارات دبیر، از خانم فرامرزیان معاونت پشتیانی و منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان سئوال کردم آیا از جوایز قهرمانان المپیک و پارالمپیک مالیاتی کسر شده که خانم فرامرزیان این مسئله را تکذیب کرد.
,
 
,
وزیر ورزش و جوانان در ادامه بیان داشت: بنا به دستور رئیس‌جمهور مقرر شد هیچ مالیاتی از ورزشکاران و قهرمانان المپیکی کسر نشود و عین جایزه به ورزشکاران اهدا شود. لذا از دوره دولت سیزدهم، هیچ مالیاتی از جوایز قهرمانان کسر نشده.
,
 
,
سجادی در پایان گفت: تمامی جوایز قهرمانان نیز از اعتبارات وزارت ورزش و جوانان پرداخت شد و هیچ اعتبار مازادی برای این مهم به وزارت‌خانه تعلق نگرفته.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه