اخبار داغ

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس:

محیط زیست، منابع طبیعی و امور اراضی ما بیچاره کرده اند/اختصاص اعتبار 120 میلیاردی در حوزه اشتغالزایی خلخال

محیط زیست، منابع طبیعی و امور اراضی ما بیچاره کرده اند/اختصاص اعتبار 120 میلیاردی در حوزه اشتغالزایی خلخال
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: به محض تزریق30 هزار میلیارد تومان به صندوق کارافرینی امید سهم شهرستان خلخال از این اعتبار 120 میلیارد خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غنی نظری در گفتگو با خبرنگار  سبلان ما ، اظهار داشت: در حوزه اشتغال از مسئولان امر گلایه مندیم زیرا در تبصره 18 اعتباری در حدود 30 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته ایم که باید دولت در این زمینه تلاش ها خود را بیش از پیش کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی با اشاره به اینکه تا بیش 570 نفر با کمک ستاد فرمان امام (ره) در خلخال و کوثر مشغول به کار شده اند افزود: در زمینه طرح های که موجب اشتغالزایی و تولید شود قطعا یاریگر عزیزان خواهیم بود و پیگیری ها لازم برای اعطای تسهیلات دریغ نمی کنیم.

,

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: به محض تزریق30 هزار میلیارد تومان به صندوق کارافرینی امید  سهم شهرستان خلخال از این اعتبار 120 میلیارد خواهد بود.

,

وی تصریح کرد: در زمینه احداث کارخانه سیمان خلخال سرمایه گذاری با 1هزار میلیارد برای ایجاد تولید در منطقه گام گذاشته است اما محیط زیست منابع طبیعی و امور اراضی ما بیچاره کرده اند و اگر این ادارات با ما همراه شوند مشکلی نخواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه