اخبار داغ

سرمربی ویستاتوربین: به خلق شگفتی مقابل پرسپولیس امیدواریم/ بازیکنان ما برای این بازی لحظه‌شماری کردند

سرمربی ویستاتوربین: به خلق شگفتی مقابل پرسپولیس امیدواریم/ بازیکنان ما برای این بازی لحظه‌شماری کردند
سرمربی تیم فوتبال ویستاتوربین گفت: به بازی با تیم‌های بزرگ عادت داریم و مقابل پرسپولیس امیدوار هستیم که شگفتی خلق کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میلاد بلادی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازی فردا برای تیم و بازیکنان ما یک بازی خیلی مهم است، چون پرسپولیس یک تیم عنوان‌دار است و تیمی است که در جام حذفی همیشه حرف برای گفتن دارد. شاید در این بازی خیلی از بازیکنان جوان‌مان که در این مدت در لیگ یک فرصت بازی پیدا نکردند، مقابل پرسپولیس بازی کنند و خودشان را نشان دهند و آینده‌شان را رقم بزنند. امیدوارم بازی خوبی باشد. در چند روز گذشته تیم ما جو مثبتی داشت و روی بحث انگیزه بازیکنان خیلی کار کردیم و امیدوارم فردا بازی به‌گونه‌ای باشد که مردم لذت ببرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در پاسخ به این سوال که چه راهکاری دارند تا نمایش خوبی مقابل پرسپولیس داشته باشند؟ گفت: باشگاه ما سال 97 تاسیس شده است. در 4 سال گذشته از لیگ سه تا لیگ یک صعود کردیم. باشگاه ما یک مجموعه دانش‌بنیان است که از هیئت مدیره توانمندی برخوردار است. شاکله بازیکنان تیم در لیگ سه را نگه داشتیم و با همان بازیکنان در لیگ دو و لیگ بازی کردیم. در 2،3 سالی که همراه تیم بودم این را به بازیکنان یاد دادم که فرقی بین بازیکنان نیست و فقط اعتماد به نفس و رنگ لباس تیم‌ها جایگاه تیم‌ها را مشخص می‌کند. امیدوارم انگیزه لازم را به بازیکنان داده باشیم تا تیم مقابل پرسپولیس بازی قابل قبولی را به نمایش بگذارند. امیدوارم در جام حذفی یک شگفتی خلق کنیم، همانطور که در سال‌های گذشته شگفتی به وجود بیاید.
,
سرمربی تیم فوتبال ویستاتوربین در خصوص برگزاری بازی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی عنوان کرد: بازیکنان ما برای این شرایط لحظه‌شماری کردند و زمانی که قرعه بازی با پرسپولیس به نام تیم ما درآمد بازیکنان ما خیلی استقبال کردند. این موضوع را به فال نیک می‌گیریم و مطمئن هستیم که بازیکنان جوان ما فردا دیده می‌شوند و آزادی پله پرتگاه خیلی از بازیکنان ما می‌شود. امیدوارم فوتبال ایران روز به روز بهتر و بهتر شود چون خیلی در فوتبال‌مان استعداد داریم که دیده نمی‌شوند و ما این شانس را پیدا کردیم که در بازی فردا بازیکنان‌مان دیده می‌شوند.
,
بلادی در پاسخ به این سوال که مقابل پرسپولیس چقدر به خلق شگفتی خوشبین هستند؟ تصریح کرد: در سال 97 وقتی باشگاه تاسیس شد اولین سرمربی من بودم که به لیگ دو صعود کردیم و از آن زمان تا الان فقط با تیم‌های بزرگ بازی کردیم. مقطعی من در خدمت تیم نبودم و فرشاد پیوس در تیم بود. این تیم با پرسپولیس هم بازی است و بازی فردا بازی اول نیست که مقابل تیم‌های بزرگ بازی می‌کنیم. بازیکنان ما به بازی‌های بزرگ عادت دارند و مطمئن هستم که بازی قشنگی می‌شود، بیشتر بازیکنان ما از لحاظ قیمتی شاید خیلی ارزش نداشته باشند ولی امیدواریم بازیکنان‌مان بتوانیم خواسته‌های ما را اجرا کنند و مشخص شود در فوتبال با اعتماد به نفس می‌توانیم موفق شویم.
,
انتهای پیام؛ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه