اخبار داغ

ابهام گرانی دارو در داروخانه‌های یاسوج پاسخ داده شود

ابهام گرانی دارو در داروخانه‌های یاسوج پاسخ داده شود
با گرانی خزنده دارو در داروخانه‌های شهر یاسوج شهروندان این شهر، با ابراز گلایه از سازمان غذا و دارو در استان خواستند تا پیگیری این ابهام باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس در زمانی که مردم در سخت‌ترین شرایط اقتصادی قرار دارند و در معیشت ابتدایی خود با مشکلات جدی مواجه هستند و دولت و مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند که تورم و شوک جدید به جامعه وارد نشود گرانی دارو داد شهروندان یاسوجی را دراورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

شهروندان یاسوجی در تماس با این پایگاه خبری با ابراز گلایه از عدم پیگیری مشکلات بهداشتی و سلامت مردم در درمانگاه‌های سطح شهر و داروخانه‌ها اذعان داشتند: با وضعیتی که مسئولان سلامت استان در پیش گرفته اند باید به سمت داروهای کوهی پیش رفت و آواره کوه و مراتع شد تا هزینه ای برای درمان نکرد.

,

, ,
این افراد اظهار داشتند: برخی از درمانگاه های سطح شهر یاسوج به بنگاه های معاملاتی تبدیل شده و این درمانگاه ها برای درامد زایی بیشتر تلاش می کنند تا از سرم‌های درمانی و دارو هایی که بدون شک برخی از داروخانه ها طرف قرار داد آنها هستند استفاده کنند.
,

یکی از شهروندان یاسوجی به خبرنگار ما گفت: کرونا و وضعیت معیشتی 2 مشکل اساسی و جهانی هست که نباید اجازه داد با بی خیالی مسئولان با جان و سلامت مردم بازی شود.

,

, ,

, ,

او گفت: شیب سعودی افزایش قیمت دارو در داروخانه های سطح شهر یاسوج نگران کننده شده و باید پرسید مسئول عدم توجه به این وضعیت چه کسی است چرا که با تغییر دولت مردم به آینده امید وار شده بودند و حالا با این نا امیدی باید دست و پنجه نرم کنند.

,

اگر تا چندی پیش، تب مشکلات دارویی مردم مربوط به کمبودها و به‌تبع آن گرانی داروهای بیماران خاص و مزمن بود، این مشکلات کم‌کم در حال سوق پیدا کردن به سمت داروهای عمومی و معمولی هم رفته است؛ داروهایی که هم نام‌شان برای عموم شناخته‌شده است و هم در جعبه داروهای دپوشده هر خانه‌ای می‌توان پیدایشان کرد.

,

امید است مسئولان با با پیگیری این مطالبه مردم پاسخگوی ابهامات ایجاد شده باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه