اخبار داغ

کاشف واکسن برکت:

تولید واکسن ایرانی برکت برگرفته از الگوی مقاومت سردار سلیمانی بود/ دستاورد دانشمندان از تهدید کرونا فرصت ساخت

تولید واکسن ایرانی برکت برگرفته از الگوی مقاومت سردار سلیمانی بود/ دستاورد دانشمندان از تهدید کرونا فرصت ساخت
رضا عالی زاده گفت: سردار سلیمانی نماد مقاومت و مظهر مقابله با بدی ها بود و نشان داد باید از هر تهدیدی که برای کشور ایجاد می شود بهترین استفاده را کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فناور و کاشف واکسن کوو ایران برکت با اشاره به اینکه ایده های نسل جوان باید به یک دانش فنی در راستای تولید داخلی تبدیل شود، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: ثمره ورود تولیدات داخلی به بازار، ارزش افزوده اقتصادی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
رضا عالی زاده دستاوردهای دانش بنیان را مولفه ای برای رفع نیاز مردم دانست و افزود: استارت آپ های ملی می تواند استعدادهای بالقوه را بالفعل کند، جوانان مهم ترین سرمایه کشور ما بوده و تمرکز روی این ظرفیت مقدمه ای برای رفع دغدغه های کلان خواهد بود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه تولید محصولات فناورانه از تحصیلات آکادمیک جذابیت ویژه ای برای تولیدکننده ها و فعالان حوزه اقتصاد دانش بنیان دارد، اظهار داشت: نسل جوان موتور محرکه فعالیت های علمی، اقتصادی و اجتماعی کشور برای حال و آینده هستند.
,
 
,
عالی زاده تولید واکسن برکت را ثمره هم افزایی دانشمندان جوان ایرانی دانست و در بخش دیگری گفت: سردار سلیمانی نماد مقاومت و مظهر مقابله با بدی ها بود و نشان داد باید از هر تهدیدی که برای کشور ایجاد می شود بهترین استفاده را کرد و از آن فرصت ساخت.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی فرمانده پشت میز نشین نبود و با ورود به میدان، در خط مقدم جنگ ایستاد،  افزود: جوانان و دانشمندانی که امروز فرمانده مقاومت را الگوی خود می دانند باید پای کار بیایند، چرا که سکون همواره محکوم به نابودی است.
,
 
,
عالی زاده اظهار داشت: رفتار عملی سردار سلیمانی مصداق تبدیل تهدید به فرصت بود و منتج به اضمحلال داعش شد، حضور این فرمانده در خط مقدم مشکلات و مردمی بودن ایشان موجب شد پس از شهادت هم به یک نماد و الگو برای ملت مبدل شود.
,
 
,
وی در خاتمه تصریح کرد: اگر امروز ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی به عنوان الگو و نماد برای آحاد جامعه تبیین شود، قطعا نسل جوان به جای نمادهای غربی دلبسته این فرمانده خواهند شد.
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه