اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت آق قلا:

شهید سلیمانی نماد وحدت و خدمت/ سردار دلها بیشترین خدمت را به اهل سنت کرد

شهید سلیمانی نماد وحدت و خدمت/ سردار دلها بیشترین خدمت را به اهل سنت کرد
امام جمعه اهل سنت آق قلا از شهید سلیمانی به عنوان نماد وحدت و خدمت یاد کرد و گفت: سردار دلها بیشترین خدمت را به اهل سنت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالحی آخوند میرزاعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: امروز متأسفانه بیشترین ضربه‌ای که بر مسلمانان وارد کرده‌اند یکسری گروه های انحرافی داعش و جبهه النصره ،صحابه القاعده و. میباشند که متأسفانه میان مسلمانان اغتشاش ، قتل ،جنگ و جدال و برادرکشی ایجاد شده‌است

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,
 
,
وی افزود: خوشبختانه با تمام افتخار و به‌جرات می‌توانم بگویم که اگر امروز در رفاه و امنیت کامل به سر می‌بریم مدیون رشادت‌های بسیجیان سپاهیان و بسیاری از شهدا هستیم که  آن را به ما ارمغان داده اند.
,
 
,
امام جمعه اهل سنت آق قلا ادامه داد: بنده به‌عنوان یک ترکمن ایرانی افتخار می‌کنم برای سردار دل‌ها شهید حاج‌قاسم سلیمانی که الحق و الإنصاف زمانی که ترکمن‌های منطقه عامریه عراق در ورطه سقوط بودند همین حاج‌قاسم سلیمانی بود که  نجاتشان داد.
,
 
,
آخوند میرزاعلی بیان کرد: مسعود بارزانی به عنوان یکی دیگر از مسلمانان اهل سنت زمانی‌که اقلیم کردستان عراق درحال سقوط بود با کمک سردار سلیمانی و یارانش بر داعش غلبه کرد و این درحالی بود که او  از دیگردوستان خود حتی استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی  کمک خواست ولی هسیچکدام به او کمک نکردند.
,
 
,
این عالم اهل سنت ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی نماد وحدت  بین مسلمین از تمام فرق و مذاهب بود و به جرات میتوان گفت سردار دلها بیشتر برای اهل‌سنت خدمت کرد.
,
 
,
وی ادامه داد: شهید سلیمانی در سوریه و عراق برای اهل‌سنت از جان خود گذشت و برای او هیچ‌وقت تشیع و تسنن ملاک نبود بلکه ملاک او، انسانیت  واسلام  بود.و همه به این شهید والامقام مدیون هستیم.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه