اخبار داغ

قهرمان کشتی فرنگی جهان؛

میلیون ها سلیمانی از خون سردار دلها جوانه زده است

میلیون ها سلیمانی از خون سردار دلها جوانه زده است
میثم دلخانی بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی در میان اعضا و کادر تیم ملی کشتی بسیار عزیز و مورد توجه است و کمپ تمرینی تیم ملی کشتی فرنگی نیز مزین به نام این شهید بزرگوار بوده و باعث ایجاد انگیزه، دلگرمی و قوت قلبی برای همه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، این روز ها در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به دست ناپاک ترین و منفور ترین شخصیت زمانه قرار داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه, شیرازه,
 
,
انسانی که بر زبان آمدن نامش لرزه به پیکره ظالمان عالم می انداخت اما دلش با دیدن گریه یه کودک چنان می‌شکست که انگار فرزند خونی و عزیز تر از جان خودش دارد گریه می‌کند.
,
 
,
سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نه تنها که در زمان حیات طیبه خود خدمات و فعالیت های زیادی را جهت رفع مشکلات آحاد مردم انجام داد، بلکه منش و رفتار حاج قاسم پس از شهادت ناجوانمردانه خود نیز باعث ایجاد الگویی در میان جوانان، ورزشکاران، دانشجویان و همه اقشار جامعه شده است.
,
 
,
تاجاییکه کاروان تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی المپیک با نام سردار دلها حاج قاسم سلیمانی نام گذاری می‌شود و سبب ایجاد انگیزه و روحیه تلاش برای ورزشکاران ایرانی و سربلندی آن ها در مجامع بین المللی شد.
,
 
,
پایگاه تحلیلی خبری شیرازه در سلسله گفتگو های و مصاحبه های خود با مردم، دانشجویان، شخصیت ها و اقشار مختلف جامعه، به تشریح و تبیین جایگاه این قهرمان بی بدیل و سرافراز ایرانی خواهد پرداخت.
,
 
,
میثم دلخانی فرنگی کار شیرازی و قهرمان کشتی جهان در گفتگو با خبرنگار شیرازه از اظهار محبت قلبی خود به حاج قاسم سخن گفت و بیان کرد: شهید سلیمانی مایه فخر تمامی ایرانیان است و ورزشکاران نیز با استعانت از این شهید بزرگوار در مسابقات حضور پیدا می‌کنند تا مثل این شهید بتوانند به سهم خود برای میهن عزیزمان افتخار آفرینی کنند.
, شیرازه ,
 
,
وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی یک قهرمان ملی است ادامه داد: شهید بزرگوار جانش را در راه آرمان های میهن عزیزمان فدا کرد و در میان همه  ورزشکاران و خصوصا اعضا تیم ملی بسیار عزیز و شخصیتی محبوب دارند.
,
 
,
این قهرمان جهانی از عشق اعضای تیم ملی کشتی به شهید سلیمانی سخن گفت و افزود: این شهید در میان اعضا و کادر تیم ملی کشتی نیز بسیار عزیز و مورد توجه است و کمپ تمرینی تیم ملی کشتی فرنگی نیز مزین به نام این شهید بزرگوار می‌باشد و باعث ایجاد انگیزه، دلگرمی و قوت قلبی برای همه است.
,
 
,
دلخانی در پایان صحبت های خود ضمن بیان اینکه اکنون اندیشه سلیمانی جریان یافته و میلیون ها حاج قاسم از خون این شهید جوانه زده است، خاطر نشان کرد: شهادت شهید سلیمانی باعث همدلی و اتحاد بیشتر مردم شد و باید از این امر مهم در راستای اتحاد قلوب تمامی آحاد جامعه استفاده کرد.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه