اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید بهشتی بیان کرد:

مکتب ما راه شهید سلیمانی است

مکتب ما راه شهید سلیمانی است
به همت گروه جهادی ناحیه مقاومت بسیج شهید بهشتی ۱۰۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه فاطمی در شب یلدا برای خانواده های کم‌برخوردار منطقه ۸ تهیه و توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار قاسمعلی محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار تهران پرس بیان کرد: در پی دومین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و در این ایام که مصادف شده با ایام فاطمیه و شب یلدا توفیق شد با لبیک گفتن به فرمان مقام معظم رهبری  ۱۰۰۰ بسته معیشتی به همراه اقلامی شامل: ماکارونی، حبوبات، آجیل، میوه، برنج، مرغ و … تهیه و خدمت خانواده‌های کم‌برخوردار منطقه۸ اهدا کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,
 
,
وی ادامه داد: با توجه به مشکلات اقتصادی اخیر بابت شیوع ویروس منحوس کرونا با اهدای این بسته‌های معیشتی خواستیم در اقدامی خداپسندانه بتوانیم به خانواده های محروم منطقه در این ایام فاطمیه به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی خدمتی کنیم تا از جمع صمیمانه و گرم خانوادگی در شب یلدا بهره‌‌مند شوند.
,
 
,
 
,
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید بهشتی افزود: شهید سلیمانی انقلاب و نظام را حاصل تلاش مردم و متعلق به آنان می‌دانست و پیوسته بر این امر تاکید داشت که مدیران، وامدار مردمند و خدمت به آنان را افتخار می‌دانست و همواره در حوادث گوناگون در میان مردم حضور داشت و به یاری آنها می‌شتافت.
,
 
,
 
,
محمدی در پایان گفت: مکتب ما راه شهید سلیمانی است در نتیجه، پیرو امر رهبر انقلاب اسلامی، ما در قالب گروه جهادی ناحیه مقاومت بسیج شهید بهشتی در منطقه۸ تهران با هدف رسیدگی به محرومان و خانواده‌های کم‌برخوردار، در راستای رزمایش کمک مومنانه فاطمی ضمن شناسایی نیازمندان منطقه ،بسته های معیشتی و درمانی را تهیه و بین این خانواده‌ها توزیع کردیم.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه