اخبار داغ

استاندار ایلام:

با تلاش، روحیه جهادی و ساماندهی امور کام مردم را شیرین می کنیم

با تلاش، روحیه جهادی و ساماندهی امور کام مردم را شیرین می کنیم
استاندار ایلام گفت:باید با کار، تلاش و روحیه جهادی که شعار دولت ماست، نسبت به ساماندهی امور اقدام کنیم تا کام مردم را شیرین کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از ایلام بیدار "حسن بهرام نیا"، در نشست شورای اداری استان که عصر امروز (5 دیماه) و با هدف تکریم و معارفه معاونین سیاسی و امنیتی استانداری برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی که تندیس عدالت، آزادگی و شجاعت بود، گفت: هدف از این نشست تجلیل از زحمات برادری عزیز و معرفی برادری عزیزتر به منظور ارائه خدمات مطلوب به مردم و ایجاد رضایتمندی و افزایش اعتماد عمومی در جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی با بیان اینکه امروز بواسطه عقب ماندگی ها و کارهای به زمین مانده بسیاری که وجود دارند اظهار کرد: باید با کار، تلاش و روحیه جهادی که شعار دولت ماست، نسبت به ساماندهی امور اقدام کنیم تا کام مردم را شیرین کنیم.

,

استاندار ایلام با بیان اینکه امروز بخشی از اعتماد مردم آسیب دیده و ما باید با اعتمادسازی، امید به آینده را برای مردم به ارمغان بیاوریم، افزود: امروز مردم با مطالبه گری به گفتمان دولت رای دادند که متفاوت از گفتمان دولت قبل باشد و ما نیز بواسطه احترام به مردم و تغییر رویکرد دولت‌، انتصابات را که مطالبه ای بحق از دولت و کارگزاران است را در راستای احترام به حقوق مردم در دستور کار قرار دادیم.

,

وی با اشاره به گفتمان دولت منبعث از شاخصه های اعلامی ابراز داشت: امروز منشور دولت برای خدمتگذاری به کارگزاران و مردم ابلاغ شده، که اگر بر اساس همین یک بند روحیه جهادی عمل نمائیم، بقیه شاخصه ها در دل آن نهفته و مستتر خواهد شد.

,

حسن بهرام نیا با بیان اینکه کار جهادی و وقت شناسی را در دستور کار قرار دادیم و روز گذشته با وجود مسافت زیاد معارفه ۳ فرماندار در شهرستان‌های مهران، دهلران و آبدانان را در یک روز انجام دادیم و امروز نیز دو معاون معرفی می شودند که یکی معارفه و دیگری فردا کارش را آغاز می کند و معارفه اش در وقت دیگر انجام می شود، تاکید کرد: امروز باید کمربندها را محکم ببندیم و شب و روزنشناسیم و کار کنیم و در راستای همین روحیه جهادی، کارهای زمین مانده مردم را پیگیری و مشکلات را رفع نماییم.

,

وی گفت: رویکرد دولت جدید کاملا مغایر با رویکرد دولت قبل است و انتصابات نیز بر اساس مطالبه مردمی و قبول رویکرد های دولت از سوی مدیران جدید صورت می پذیرد .

,

استاندار ایلام در پایان ضمن تقدیر از خدمات الیاس فتاحی، آقای محمد سبحان حسنی را بعنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب نمود.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه