اخبار داغ

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس:

مکتب حاج قاسم باید به مدارس راه‌ یابد

مکتب حاج قاسم باید به مدارس راه‌ یابد
حسینی کیا گفت: باید مکتب حاج قاسم را به مدارس ببریم و از دوره ابتدایی به دانش آموزان یاد دهیم که سردار سلیمانی چگونه زیست و چگونه مسیر اهل بیت (ع) را برگزید و در این مسیر مردی صاحب نام و صاحب مکتب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی مرد میدان عمل، مرد مبارزه و جهاد و شهادت بود.

وی افزود: مکتب حاج قاسم همان مکتب سیدالشهدا(ع) یعنی عدم مماشات با دشمن است و در میدان هم دیدیم با محکم ایستادن و شعار سیدالشهدا(ع) که فرمودند هیهات من الذله دشمنی که تا پشت در خانه‌ها آمده بود، را بیرون راند.

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا تصریح کرد: در مکتب حاج قاسم سلیمانی نشانی از این نبود که با لبخند به دشمن، پشت میز مذاکره بنشینند زیرا در این صورت عراق و سوریه و... از دست می رفت.

وی عنوان کرد: آنچه در مرام حاج قاسم بود انجام کار جهادی و میدانی در داخل بود و در بیرون هم محکم در برابر دشمنان ایستاد، از ظرفیت های مناطق مختلف بهره برد و به جوانان عراق، سوریه و یمن بها داد تا جایی که دیدیم امروز دشمنان را به زانو درآوردند.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: مکتب حاج قاسم نشان داد همان گونه که امام راحل در اوایل جنگ ترسیم کردند، می‌شود جنگ را با ۲۰ ساله ها هدایت کرد هرچند که از سوی دیگر اقتصاد را با ۶۰ ساله ها باختیم.

حجت الاسلام حسینی کیا تصریح کرد: حاج قاسم الگویی برای نسل جدید است که بدانند چگونه با دشمن روبرو شوند.

وی با بیان اینکه امروز نقش حاج قاسم و بصیرت وی بسیار کلیدی است، عنوان کرد: برای همه ما باعث افتخار و عزت است که در طول عالم هیچ تشییع جنازه ای به عظمت مراسم حاج قاسم برگزار نشد.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر کسی بین خود و خدایش اخلاص بالایی داشته باشد خداوند برایش جبران می کند و این جبرانی که خداوند در حق حاج قاسم داشت، بی نظیر بود.

حجت الاسلام حسینی کیا تصریح کرد: اگر کسی وظیفه سربازی خود را انجام دهد آنچه خداوند تبارک و تعالی مقدر کرده، رخ خواهد داد و وی در دنیا بلند آوازه می شود.

وی افزود: باید مکتب حاج قاسم را به مدارس ببریم و از دوره ابتدایی به دانش آموزان یاد دهیم که سردار سلیمانی چگونه زیست و چگونه مسیر اهل بیت (ع) را برگزید و در این مسیر مردی صاحب نام و صاحب مکتب شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه