اخبار داغ

پرچمدار پارالمپیک ریو ۲۰۱۶:

ورزشکاران باید سفیران مکتب سلیمانی در مجامع بین المللی باشند

ورزشکاران باید سفیران مکتب سلیمانی در مجامع بین المللی باشند
عشرت کردستانی گفت: ورزشکاران و جامعه ورزشی باید نماینده ی شایسته ای برای ایران و مکتب حاج قاسم در مجامع جهانی شوند، ضمن اینکه خودشان الگوی جوانان و کشور هستند، راه و یاد شهداء و مکتب حمقاومت سلیمانی را تبلیغ و ترویج کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عشرت کردستانی کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته بانوان معلول ایران و دارنده مدال طلای بازی های پارا آسیایی در گفتگو با "راه آرمان" در خصوص شخصیت جهانی سردار دل ها گفت: تمام دغدغه ی سردار عزیز ما بحث اطاعت و پشتیبانی از ولایت فقیه بوده است؛ عشق به رهبر، کشور و پرچم از نمادهای بارز رفتاری این سردار مردمی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "راه آرمان, ",

وی روحیه بالای اخلاق مداری، پهلوانی و تواضع را از خصوصیات رفتاری سردار سلیمانی دانست و افزود: باید اصول اخلاقی سپهبد شهید سلیمانی سر لوحه زندگی و منش رفتاری  ورزشکاران شود.

,

عشرت کردستانی افزود: سردار سلیمانی الگوی ولایت مداری، حب اهل بیت، عشق به مظلومین و مسلمین جهان، اسوه ی اخلاص و بصیرت، شجاعت، سخت کوشی، تقوا و نظم بود و تمام ویژگی های یک سرباز بسیجی و مجاهد فی الله در راه  ولایت مداری را داشت.

,

وی اذعان کرد: راه شهداء و سردار سلیمانی در مسیر موفقیت تنها عمل به ارزش‌های دینی، انقلابی و گوش بفرمانی از ولایت بود و امروز باید جامعه ورزشکاران و تیم‌های ورزشی همه برای اجرایی شدن اهداف آنها با انجام امور فرهنگی و بصیرتی به نقش‌آفرینی در صحنه مشغول باشند.

,

کردستانی تاکید کرد: ورزشکاران باید به تمامی ارزش های دینی و عقاید انقلاب اسلامی، پای بند بوده و آنها  را به کشورهای دیگر در اعزام های  ورزشی  و مسابقات انتقال داده و مایه آبروی انقلاب، شهداء و سردار شوند.

,

پرچمدار پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ در پایان خاطر نشان کرد: ورزشکاران و جامعه ورزشی باید نماینده ی شایسته ای برای ایران و مکتب حاج قاسم در مجامع جهانی شوند، ضمن اینکه خودشان الگوی جوانان و کشور هستند، راه و یاد شهداء و مکتب مقاومت سلیمانی را تبلیغ و ترویج کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه