اخبار داغ

پژوهشگر و عالم اهل سنت جنوب کشور:

سردار دل‌ها جریان اسلام ناب محمدی در جهان امروزی را تقویت کرد/ محبوبیت حاج قاسم تنها در بین تشیع نیست

سردار دل‌ها جریان اسلام ناب محمدی در جهان امروزی را تقویت کرد/ محبوبیت حاج قاسم تنها در بین تشیع نیست
پژوهشگر و عالم اهل سنت جنوب کشور با اشاره به نقش وحدت‌آفرین سردار سلیمانی تصریح کرد: محبوبیت سردار دل‌ها تنها در بین تشیع نیست بلکه جهان اسلام و فراتر از آن هر فرد آزاده ای که به دنبال حقانیت بوده دل شیفته سردار سلیمانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ علی ماهیگیر، پژوهشگر و عالم اهل سنت جنوب کشور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز با اشاره به رابطه عاطفی و احساسی که بین آحاد مختلف مردم و سردار سلیمانی وجود دارد، گفت: شخصیت های مختلف صرف نظر از حزب، طایفه، مذهب و مناطق شیفته و دلداده سبک و سیاق زندگی عزتمند این شهید بزرگوار هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

امام جمعه اهل سنت روستای گهردو سیریک عنوان کرد: زندگی سردار عزیزمان از ابتدا تا شهادت دارای خدمات ماندگاری در مسئولیت های مختلفی که داشتند بود به طوری که چه در دوران دفاع مقدس و چه در عرصه های امنییت داخلی به ویژه جنوب شرق کشور و چه در عرصه بین الملل و سپاه قدس و درفتنه اخیر دواعش حضوری پر رنگ و موثر داشتند.

,

ماهیگیر با اشاره به تشییع تاریخی و بی نظیر سردار سلیمانی در شهرها و بقاع متبرکه مختلف اظهار کرد: اخلاص در کارها باعث بزرگی این شهید شده است به طوری که به دست نیرنگ باز ترین فرقه زمان به شهادت رسیدند.

,

وی با اشاره به نقش وحدت‌آفرین سردار سلیمانی تصریح کرد: محبوبیت سردار دلها تنها در بین تشیع نیست بلکه جهان اسلام و فراتر از آن هر فرد آزاده ای که به دنبال حقانیت بوده دل شیفته سردار سلیمانی است.

,

پژوهشگر و نویسنده اهل سنت جنوب کشور اذعان کرد: با شهادت سردار سلیمانی درخت تنومند اسلام در سطح بین الملل و جهان بار دیگر سر بر افراشته تر شد و مظلومیت آن بر همگان هویدا شد.

,

ماهیگیر عنوان کرد: سردار سلیمانی زندگی و ممات خود را پای آرمان های نظام، انقلاب و اسلام نهادند و عملکرد این شهید بزرگوار باید الگویی برای تمامی مدیران برای موفیت در انجام اموراتشان باشد.

,

وی خاطر نشان کرد: سردار دلها جریان اسلام ناب محمدی در جهان امروزی را تقویت کرد و چه بسا کشورهای مختلف با شهادت او غمگین و اندوهگین شدند و یک برادر و یک پناه بزرگ از سردار امت اسلامی را از دست دادند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه