اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

حاج قاسم بخش های پراکنده مقاومت را منسجم کرد

حاج قاسم بخش های پراکنده مقاومت را منسجم کرد
غلامرضا منتظری گفت: حاج قاسم بخش های پراکنده مقاومت را منسجم کرد و جبهه مقاومت را ایجاد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا منتظری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: هنگامی که از مکتب یک شهید سخنی به میان می آید معنایش این است که نقشی الگویی برای چگونه زیستن ما خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مکتب نماد الگو و چگونه زیستن است، افزود: مقام معظم رهبری از دو چهره یکی حضرت امام راحل و دیگری حاج قاسم به عنوان مکتب یاد کردند.

منتظری تصریح کرد: دفتر زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی باید همیشه پیش روی ما مفتوح باشد و از صفحات هدایتگر آن به شایستگی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه وقتی می خواهیم یک خط خوش بنویسیم حتما به یک مدل مراجعه می کنیم تا خطوط را بر اساس یک مدل رقم بزنیم، عنوان کرد: کلام، سیره، سلوک، رفتار و کردار شهید حاج قاسم همگی درس آموز است.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری با طرح مکتب شهید حاج قاسم خواستند ایران به حاج قاسم بیندیشد و سیره و سلوک حاج قاسم را سرلوحه کار خود قرار دهد.

منتظری خاطرنشان کرد: امروزه بیش از هر زمان دیگری نیازمند تفکر و اندیشه حاج قاسم سلیمانی هستیم.

وی افزود: باید از حاج قاسم ولایت مداری را بیاموزیم زیرا عزت و سربلندی ما در گرو ولایتمداری است.

منتظری با بیان اینکه باید از حاج قاسم اخلاص و خدا باوری را بیاموزیم، گفت: از آنجا که حاج قاسم خالصانه زیست، محبوب دلها شد.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید از حاج قاسم استقامت و پایداری را بیاموزیم.

منتظری خاطرنشان کرد: حاج قاسم بخش های پراکنده مقاومت را منسجم کرد و جبهه مقاومت را ایجاد کرد.

وی افزود: شکوه و عظمت حاج قاسم به حدی بوده که حتی دشمنانش با وجود خشم، کینه و نفرت می گویند حاج قاسم چهره ای قابل تحسین است.

منتظری گفت: امیدواریم همه به ویژه نسل جوان  با مطالعه دقیق اندیشه، وصیت نامه و زندگی وی درسی شایسته برای آینده خویش برگیریم و به عظمت و عزت روزافزون ایران قوی بیفزاییم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه