اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت ارومیه:

حاج قاسم قهرمان و افتخار جهان اسلام است

حاج قاسم قهرمان و افتخار جهان اسلام است
امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: در حقیقت ایمان و اخلاص و تواضع شهید سلیمانی او را به جایی رسانده بود که برای همه جامعه اسلامی افتخار بزرگی بوده و به قهرمان جامعه تبدیل کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا ملا مامد کلشی نژاد، در گفت و گو با اروم نیوز گفت: سردار بزرگ و پر افتخار، حاج قاسم سلیمانی شخصیتی بود که برای همه عالم اسلام یک افتخار بزرگی بود و در نهایت سال ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میادین مختلف مبارزه با شقی ترین ظالمان و شیاطین و آرزوی شهادت این شخصیت بزرگوار او را به مقام والای شهادت رساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: در حقیقت ایمان و اخلاص و تواضع این انسان او را به جایی رسانده بود که برای همه جامعه اسلامی افتخار بزرگی بود، کاریزماتیک ترین شخصیت از لحاظ ایمانی و انسانی و همه وجوه شخصیتی از جمله شخصیتِ نظامیِ ایشان در رهبری میدان نبرد، همچنین در وجه اجتماعی وقتی که با همه آحاد جامعه متواضعانه برخورد می کند.

,

امام جمعه اهل سنت ارومیه عنوان کرد: این عزیز در مکتب پیامبر اکرم(ص) و مکتب اهل بیت طوری تربیت شده که همه ابعاد تکامل یافته یک انسان را در خودش جای داده و این است که می توان گفت سردار سلیمانی یکی از افتخارات بزرگ جهان اسلام به جمهوری اسلامی ایران است.

,

ماموستا کلشی نژاد اذعان کرد: اگر بخواهیم دلایل محبوبیت سردار سلیمانی را بررسی کنیم باید به عقب برگردیم، وقتی که خاورمیانه به خصوص کشورهای همسایه ما با حملات شدید و ددمنشانه حاکمان ظالم روبرو بود، وقتی که در عراق و سوریه و یمن و قبل از همه این ها، مردم در فلسطین تحت ظلم کشورهای غاصب و زورگو قرار گرفتند، هیچ دولتی را ندیدیم که مثل ایران و با فرماندهی سردار سلیمانی جبهه مقاومتی تشکیل بدهد که به داد مظلومین جهان برسد.

,

وی افزود: وقتی که این همه مجموعه مسائل استبدادی و ظلم و تعدی در منطقه رواج پیدا کرد این شخصیت وارد عرصه می شود و برای دفاع از مظلومین از هیچ حرکتی دریغ نمی کند، در کشورهای مختلف برای رهایی انسان ها جبهه مقاومت تشکیل می دهد، برای اینکه انسان ها را رهایی ببخشد، برای اینکه شرف و ناموس و حیثیت مردم را از دست استکبار جهانی دربیاورد.

,

امام جمعه اهل سنت ارومیه در ادامه عنوان کرد: این مهم ترین دلیل محبوبیت این شخص بود که وقتی مردم دیدند دولت ها و حاکمان آن ها نه تنها نمی توانند در برابر ایادی استکبار جهانی قد علم کنند، بله نمی توانستند به صورت لفظی هم دفاع کنند تا اینکه این شخصیت وارد میدان شد.

,

ماموستا کلشی نژاد گفت: در جنگ ۳۳روزه می بینیم علی رغم همه دستگاه های پیشرفته ای که اسرائیل برای دفاع از خودش تعبیه کرده بود، پوزه اسرائیل را به خاک می مالد، طوری که در مقابل دست های خالی مردم فلسطین و جبهه مقاومت کم میاورد.

,

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در جنگ سوریه اگر مطالعه ای کنیم می بینیم همه معادلات جهانی بر این بود که بشار اسد باید قدرت را تحویل داده و بر کنار شود و دولت سوریه باید تغییر کند، ولی سردار سلیمانی و جبهه مقاومت این فرهنگ را به آن ها یاد داد، با توجه به اینکه آن ارزش ها باید ماندگار باشند، مردم سوریه باید خودشان در این باره تصمیم بگیرند.

,

وی گفت: در کنار آن‌ها یکی از درنده ترین گروه ها که داعش بود را توانست از بین ببرد، بنابراین مهم ترین دلیل محبوبیت این شخصیت دفاع از مظلومین و مستضعفین بود.

,

وی اضافه کرد: وقتی که داعش به منطقه کردستان عراق حمله می کند همین شخصیت با ارتش خودش وارد می شود و از این حمله وحشیانه به کردستان عراق جلوگیری می کند و مسوولان آن منطقه هم در خطابه هایشان اذعان کردند که سردار سلیمانی ناجی مردم آن منطقه از چنگال داعش بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه