اخبار داغ

مدیر کل استاندارد استان اردبیل:

مکتب حاج قاسم الگوی عملی مدیریتی کشور شود

مکتب حاج قاسم الگوی عملی مدیریتی کشور شود
مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: مکتب حاج قاسم ضرورت امروز کشور است و از آن می توان به عنوان الگوی عملی بخش های مدیریتی و اجرایی کشور بهره برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  هاشم علایی در گفتگو با خبرنگار سبلان ما، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اظهار داشت: امنیت و آرامش کنونی را مرهون از جان گذشتگی، شهدای میهن اسلامی و مخصوصا شهدای جبهه مقاوت و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی هستیم و ما باید به پاس قدردانی از این زحمات، خدمتگذار واقعی و جهادی برای ملت عزیز باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی با بیان اینکه مکتب حاج قاسم ضرورت امروز کشور است و از آن می توان به عنوان الگوی عملی بخش های مدیریتی و اجرایی کشور بهره برد، افزود: تبیین مکتب و سیره شهید سلیمانی یکی از ضرورت های مهم امروز جامعه است و می تواند مسیر موفقیت و سعادت را برای جوانان و امت های اسلامی به خوبی نشان دهد.

,

مدیر کل استاندارد استان اردبیل با اشاره به اینکه این ایام بهترین فرصت برای تحقق این مسئله است، گفت: مکتب و سیره شهید سلیمانی الگوی برتر و افتخار بزرگ ملت ایران و همه ملت های آزادی خواه جهان است و حاج قاسم پرچمدار عزت در دنیای اسلام است. 

,

علایی بیان کرد: شهید سلیمانی عمق استراتژیک انقلاب اسلامی را با تشکیل جبهه مقاومت به دنیا نشان داد و تهدیدات را تا هزاران کیلومتر از امت اسلام دور کرد و امروز نتیجه زحمات و اقدامات حاج قاسم به وضوح در منطقه قابل مشاهده است.

,

مدیر کل استاندارد استان اردبیل با بیان اینکه حاج قاسم نمونه یک انسان مومن عاشق است، سرداری که خالصانه عاشق شهادت و ولایت بود، خود را سرباز ولایت می دانست و تمام زندگی اش را وقف خدا و خدمت به مردم کرده بود، افزود: شهید سپهبد قاسم سلیمانی امروز فقط یک فرمانده نیست که یک اسطوره بزرگ است؛ اسطوره مقاومت در برابر ظلم و ظالم، اسوه اخلاص و کار بی‌منت برای خدا، سرمشق تلاش، ساده‌زیستی، شجاعت، مجاهدت و خدمتگزاری به مردم و قهرمان مبارزه در راه آرمان، بی آنکه از «غیر خدا» ترسی داشته باشد.

,

وی تصریح کرد: مجموعه اداره کل استاندارد استاندارد استان اردبیل نیز برنامه های مختلف مذهبی، فرهنگی و ورزشی برای گرامیداشت ایام دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار دلها پیش بینی کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه