اخبار داغ

در نیمه دوم تا توانستیم حریف را کنترل کردیم؛

نکونام: قطعاً از داوری زاضی نیستم؛ نگذاشتند به گل برسیم/ نقطه قوت استقلال را با آنالیزهای‌مان کور کردیم!

نکونام: قطعاً از داوری زاضی نیستم؛ نگذاشتند به گل برسیم/ نقطه قوت استقلال را با آنالیزهای‌مان کور کردیم!
سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: کمک داور باعث شد که اشتباه کند و به گل نرسیم، هم عکس و تصویر را دیدم که پریرا در آفساید نبود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد پس از شکست یک بر صفر مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: بازی خوبی بود. آنالیز خوبی داشتیم و می‌دانستیم روی بازی مستقیم برنامه دارند. موقعیت هم داشتیم. کمک داور باعث شد که اشتباه کند و به گل نرسیم. در نیمه دوم بازی را در اختیار داشتیم. بعد از گل هم در صحنه اخراج توپ دست دروازه بان ما بود. هم عکس و تصویر را دیدم که آفساید نبود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در ادامه بیان داشت: در مقاطعی استقلال به دروازه ما هم نزدیک شد و موقعیتی نداشت. اگر دقت می‌کردیم، به گل می‌رسیدیم. در نیمه دوم هم توانستیم حریف را کنترل کردیم و بازیکنانم هم جانانه جنگیدند.
,
 
,
سرمربی فولاد عنوان داشت: ما دو سال با تیم مشخص بازی می‌کنیم و تغییراتی نداشتیم و در مقابل استقلال تیم پر مهره‌ای است. در مجموع نیم فصل برنامه داریم تا در نیم فصل دوم بهتر شویم.
,
 
,
نکونام در پاسخ به این سوال که به نظر می رسید بازیکنان شما در خط میانی پاس آخر را به خوبی به مهاجمان نمی‌رساندند، اظهار داشت: این موضوع فنی است و در این مورد با بازیکنانم صحبت می‌کنم.
,
 
,
وی در میکسدزون ورزشگاه آزادی اظهار داشت: بازی خوبی را انجام دادیم و حق مان حداقل یک امتیاز بود و می‌توانستیم بازی را ببریم، اما اشتباه فاحش کمک داور یک موقعیت تک به تک را از ما گرفت و اگر آفساید گرفته نمی‌شد، می‌توانستیم به گل برسیم و برنده شویم.
,
 
,
وی ادامه داد: نیمه اول و دوم موقعیت گل داشتیم و در یک قدمی دروازه با سر گل نزدیم. بعد از اخراج مدافع مان هم موقعیت داشتیم. همه دیدند و از بازی فولاد لذت بردند. استقلال در آزادی به همه حریفان فشار می‌آورد، اما ما توانستیم  به آنها فشار بیاوریم.  آنالیزشان کرده بودیم و بازی مستقیم آنها را که تبحر هم داشتند، بسته بودیم.
,
 
,
سرمربی فولاد عنوان داشت: این باخت چیزی از ارزش های تیم ما کم نمی‌کند. تیم من دوسال و نیم است که با یک ترکیب بازی می‌کند و تیم های دیگر تا دندان مسلح هستند. واقعیت این است که نیاز به ترمیم زیادی داریم و قطعا در نیم فصل دوم نتایج بهتری را می‌گیریم. نکته ای که برای من مهم است اینکه استقلال را تحت فشار قرار دادیم.
,
 
,
نکونام در مورد اینکه دو تیم اعتراض زیادی به داوری داشتند، گفت: این طبیعی است. اعتراض ما به آفسایدی که نباید گرفته می‌شد، بود. وقتی یک گل را از ما گرفتند، قطعا از داوری راضی نیستیم.
,
 
,
وی در مورد اینکه به بازیکنان شما گفته‌اند، صحبت نکنند، اظهار داشت: احتمالا کسی به آنها گفته مصاحبه نکنند و ناراحت هستند، اما من متوجه نشدم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه