اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا:

وحدت، اتحاد و یکپارچگی یکی ازاهداف مهم سردار سلیمانی بود/ خون‌خواهی حاج قاسم وظیفه تمام مسلمانان است

وحدت، اتحاد و یکپارچگی یکی ازاهداف مهم سردار سلیمانی بود/ خون‌خواهی حاج قاسم وظیفه تمام مسلمانان است
مولوی حسینی گفت: فعالیت‌های سردار سلیمانی در زمینه وحدت نیز برای همه واضح است و به همین دلیل بود که امروز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک فرد دلسوز نظام و اسلام مورد محبت همگان است و تمام مردم مهر و محبت سردار سلیمانی را در قلب خود دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مولوی سید محمدحسینی امام جمعه اهل سنت طبس مسینا در گفت‌وگو با خبرنگار خاورستان، در مورد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی چهره جهانی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  خاورستان،,

وی با بیان این‌که برای سردار سلیمانی اسلام مطرح بود، افزود: در تمام کشورهای همسایه و هرجایی که مسلمانان نیاز به کمک و خدمت داشتند سردار سلیمانی با درایت، اطلاعات و ابتکاری که داشتند وارد میدان شده و جلوی بسیاری از تهاجمات دشمنان را در کشورهای همسایه می‌گرفتند.

,

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا بیان کرد: در کشور جمهوری اسلامی ایران و کشورهای عربی منطقه نیز فعالیت‌های سردار سلیمانی بر همگان روشن بود.

,

مولوی حسینی عنوان کرد: فعالیت‌های سردار سلیمانی در زمینه وحدت نیز برای همه واضح است و به همین دلیل بود که امروز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک فرد دلسوز نظام و اسلام مورد محبت همگان است و تمام مردم مهر و محبت سردار سلیمانی را در قلب خود دارند.

,

وی به رضایت همه مردم کشور ایران و سایر کشورها از فعالیت و اقدامات سردار سلیمانی اشاره کرد و افزود: امیدواریم اهداف سردار سلیمانی که وحدت، اتحاد و یکپارچگی بود را مسلمانان سر لوحه زندگی خود قرار دهند و نگذارند دشمنان اسلام از اهداف شومشان سوء استفاده کرده و به آنها برسند.

,

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا بیان کرد: ما نیز اگر می‌خواهیم برای همیشه جلوی توطئه و نقشه‌های دشمنان ایران و اسلام را بگیریم باید سعی کنیم که رفتار، کردار و منش سردار سلیمانی را در زندگی خودمان پیاده کنیم.

,

مولوی حسینی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی، بیان کرد: ان‌شاءالله مسلمانان در تمام کشورهای اسلامی بتوانند با تاسی از رفتار و هدفی که سردار سلیمانی در پیش داشتند پیشرفت کرده و جلوی نقشه‌های پلید و شوم دشمنان را بگیرند.

,

وی در مورد خونخواهی سردار سلیمانی از آمریکای ظالم و متجاوز، عنوان کرد: خونخواهی حاج قاسم از آمریکا وظیفه تمام مسلمانان است.

,

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا گفت: امروز مسلمانان تلاش می‌کنند با تمام قدرت جلوی دسیسه‌های شوم آمریکا و انگلیس را بگیرند و به همین دلیل است که سعی می‌کنند تا آخرین قطره خونشان، خون پاک حاج قاسم را که در راه اسلام تقدیم کردند از دشمنان بگیرند.

,

مولوی حسینی تصریح کرد: مسلمانان و پیروان حاج قاسم هرگز اجازه نخواهند داد که دشمنان اسلام به اهداف خود برسند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه