اخبار داغ

مدیرکل انتقال خون کرمانشاه:

همزمان با دومین سالگرد سردار دلها "پویش اهدای خون" در کرمانشاه برگزار می شود

همزمان با دومین سالگرد سردار دلها "پویش اهدای خون" در کرمانشاه برگزار می شود
پژمان صالحی فر گفت: همزمان با ایام دومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی پویش اهدای خون در پایگاه‌های اهدای خون کرمانشاه برگزار می شود‌.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پژمان صالحی فر در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: همزمان با ایام دومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی پویش اهدای خون در پایگاه‌های اهدای خون کرمانشاه برگزار می شود‌.

مدیرکل انتقال خون کرمانشاه افزود: این پویش از روز شنبه ۱۱ دی ماه آغاز و تا پنجشنبه ۳۰ دی ماه به مدت ۲۰ روز اجرا می شود.

صالحی فر گفت: بر این اساس مرکز اهدای خون کرمانشاه هر روز از ساعت ۷:۰۰ صبح تا ۱۹ بعد از ظهر به صورت ۲ شیفت، مرکز ورودی بیمارستان منزه از ساعت ۸ تا ۱۷ و در روزهای جمعه از ۸:۳۰ صبح الی ۱۳ ظهر دایر است و در شهرستان‌ها نیز مرکز سیار مستقر خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: از آنجا که نیاز به فرآورده‌های خونی همواره مورد نیاز است و با توجه به اینکه در آغاز فصل سرما هستیم و در این ایام نیازمند استمرار همراهی مردم برای اهدای خون برای نجات جان بیماران هستیم لذا این پویش بزرگ می‌تواند به افزایش ظرفیت‌های ذخایر خون کمک قابل توجهی کند.

صالحی فر بیان داشت: سردار سلیمانی که نماد مقاومت و ایستادگی است قطره قطره خون خود را فدا کرد تا امروز امنیت در کشور حاکم باشد لذا انتظار داریم مردم نیز با تاسی از این سرباز ولایت به این پویش بپیوندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه