اخبار داغ

امام جمعه موقت بیرجند:

بصیرت و بیعت همه‌جانبه با ولایت موجب پیروزی و ناامیدی دشمن است

بصیرت و بیعت همه‌جانبه با ولایت موجب پیروزی و ناامیدی دشمن است
حجت الاسلام رحیم آبادی گفت: پیروزی سریع و ناامیدی دشمن در گرو بصیرت و بیعت همه‌جانبه با ولایت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت‌ الاسلام مهدی رحیم‌آبادی امروز پنجشنبه در مراسم محوری بزرگداشت ۹ دی که با حضور وزیر اطلاعات در مسجد امام حسین (ع) بیرجند برگزار شد اظهار کرد: حماسه ۹ دی حرکت توفنده و خروشانی از ملت ایران بود اما این حماسه بسیار مهم کافی نیست زیرا بعد از آن بارها و بارها جریانات فتنه‌گر و فتنه‌جو را دیده‌ایم که این عقب‌ماندگی‌های انقلاب اسلامی همه مربوط به آنها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: بیش از صدها آیه قرآن این جریانات را معرفی می‌کند و معنای جریان بصیرت و بصیرت داشتن حرکت‌های شورانگیز تنها نیست بلکه در تمامی اقدامات فردی و اجتماعی و در همه دغدغه‌های ولی امر لازم است که این دغدغه را شناخته و دنبال کنیم.

,

حجت الاسلام رحیم‌آبادی ادامه داد: کمبودها، کسری‌ها و عقب‌ماندگی‌ها از ضعف این مساله بوده و موفقیت‌ها، پیروزی‌ها، عظمت‌ها در گرو تبعیت و بصیرت در عرصه‌های خاص خود بوده است.

,

وی با اشاره به اینکه امروز اینجا نیامده‌ایم که فقط بگوییم باید بصیرت داشته باشیم بلکه باید به امام زمان و ولی امرمان و رهبرمان کمک کنیم و سریع کار خود و مردم را درست کنیم، گفت: امروز بشریت در گرداب بی‌بصیرتی سردمداران ضالین گیر کرده‌ و نمی‌داند مسیر کجاست که باید مسیر را به آنها نشان دهیم.

,

امام جمعه موقت بیرجند افزود: اگر مسیر ولایت را ادامه دادید اولین نعمت که خدا به شما می دهد رضایت از شماست زیرا ما خیلی عبادت و اطاعت داریم اما بیعت اعتقادی، عاطفی و عملی با ولی امر مهم است.

,

حجت الاسلام رحیم‌آبادی تصریح کرد: گاهی بیعت فقط عاطفی است؛ ولی امر و اهل بیت را دوست داریم اما دغدغه‌ها و فرمایشات آنها در برنامه‌های ما و مسوولان بسیار کمرنگ است در حالی که ایمان در سه بخش قلبی، عاطفی و عملی تعریف شده است.

,

وی گفت: دومین نعمتی که خداوند عنایت کرده، آرامش قلبی است و امروز در دنیا و کشور ما استرس‌های زیادی وجود دارد اما آرامش وعده خداست و سکینه، آرامش قلبی ویژه است.

,

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه در همه ابعاد تک بعدی نمی‌شود افزود: مرگ بر آمریکا گفتن و برگزاری مراسم بزرگداشت ۹ دی لازم است اما در همه مسایل فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و تصمیمات این بیعت لازم است.

,

وی بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی زندگی پرتلاطم و پرتب و تابی داشت و کمتر خانواده را می‌دید اما چقدر آرامش داشت؛ حضزت زینب (س) محور جبهه مقاومت در اوج مصیبت بود اما کسی که حسینی است بند بند وجودش حسینی است.

,

حجت الاسلام رحیم‌آبادی گفت: شناخت مسیر، در مسیر قرار گرفتن و در مسیر ماندن بسیار مهم است که عده‌ای این مسیر را رفتند.

,

امام جمعه بیرجند تأکید کرد: پیروزی سریع، نزدیک و گشایش‌های پی در پی در گرو بیعت همه‌جانبه و هر روز با ولی امر است و علاوه بر داشتن بصیرت، دغدغه‌ها و فرمایشات رهبری باید در برنامه‌های ما و مسوولان پررنگ باشد.

,

به گفته وی؛ خدا می‌داند چقدر موفقیت‌های بزرگی می‌توانستیم داشته باشیم اما به دلیل برخی غفلت‌ها چندین سال عقب افتادیم.

,

وی ادامه داد: البته جبران این عقب‌ماندگی‌ها سریع است و اقتصاد مردم درست می‌شود چون خدا پشت سرمان است؛ زمانی در این مملکت ناوهای آمریکایی حرکت می‌کردند و اینجا رییس جمهورها عوض می‌شدند اما امروز جمهوری اسلامی ایران سیلی رسمی قطعی برعهده گرفته شده را در عین‌الاسد به تبهکاران ظالم مظلوم‌کش می‌زند اما یک نفس نمی‌توانند بکشند و امروز از همه جای دنیا کاسه‌هایشان در حال واژگونی است و این رسالت ما را خیلی سنگین‌تر می‌کند.

,

وی اظهار داشت: مشکل اکثر مردم ما مشکلات اقتصادی است و مهمترین علت نیز این است که در مقطعی مسوولان بی‌اعتقاد داشتیم و حتما باید از این مساله توبه و دعا کنیم و شاکر باشیم که خدا این نعمت را مرحمت فرمود.

,

حجت الاسلام رحیم‌آبادی گفت: اقتصاد زود جمع می‌شود اما چاله‌های بزرگی ایجاد شده که این هم جزو بصیرت است که تعجیل شیطانی ما را برندارد.

,

وی عنوان کرد: با همه نیازمندی‌های مردم بازی کرده و می‌کنند، غده سرطانی نفوذ درآمده و رگه‌های موجود در پیکره مردم را اذیت می‌کند لذا مسوولان چقدر دغدغه داشته باشند تا این رگه‌های نفوذ را پاک کرده و چوب‌هایی که لای چرخ اقتصاد گذاشته‌اند، برداشته شود و مملکت نفس راحت بکشد که این اتفاق می‌افتد فقط صبر انقلابی و بصیرت می‌خواهد.

,

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به مردم و مسوولان گفت: اگر با ولی‌تان باشید دشمن نمیتواند هیچ کاری بکند و مایوس می‌شود اما وقتی افرادی گوش به فرمان ولی امر نباشند در این مملکت لاابالی‌گری می‌شود.

,

وی افزود: مسوولان حتما دنبال حق و حقوق مردم هستند لذا عده‌ای نباید این مشکلات را عَلَم کرده و با سوء‌استفاده از حق، سبب کُند شدن کار انقلاب شوند.

,

حجت الاسلام رحیم‌آبادی گفت: امروز دشمن در بخش نظامی نمی‌تواند نگاه چپ به کشور ما داشته باشد به این دلیل که حاج قاسم‌های عرصه نظامی‌گری و نیروهای مسلح به‌خوبی افق فرمایشات رهبری را بالا برده‌اند و ای کاش در اقتصاد هم این کار انجام می‌شد.

,

وی تصریح کرد: وقتی گوش به فرمان ولی‌تان باشید الگو می‌شوید، با همین گوش به فرمان نسبی که داشته‌ایم چه اتفاق‌های بزرگی رخ داده است که همه جا می‌گویند جمهوری اسلامی، مسیر انقلاب و هدف و راهش همین است و باید سریع حرکت کنیم.

,

امام جمعه موقت بیرجند افزود: تعبیری که امروز به عنوان روز بصیرت بسیار ضروری است به آن توجه کنیم، مساله جدیدی نیست بلکه ریشه‌های قرآنی دارد.

,

حجت الاسلام رحیم آبادی با اشاره به اهمیت جمع شدن حول محور قرآن و اهل بیت(ع) گفت: در این مسیر برای رسیدن به اوج قله و ایجاد یک حرکت عمومی با شناخت صحیح مسیر، برنامه، راه و دعا کردن برای ماندن در این راه، لازم است که همه جامعه با هم باشند چون به تنهایی نمی‌شود.

,

وی تصریح کرد: یک حرکت عمومی ضمن اینکه لازم است اما کافی نیست؛ گروهی به عنوان طلایه‌دار، انسان‌های ویژه، پیرو، بصیر و مخلص باید این پرچم را به دست بگیرند و این همان گروهی هستند که اهل بیت و پیامبران الهی در فقدان آنها گریستند.

,

حجت الاسلام رحیم‌آبادی افزود: اینها گروهی هستند که خدا آنها را در عظمت نقش‌آفرینی برای پیغمبر و رهبر الهی جامعه در کنار خودش قرار می‌دهد.

,

وی با اشاره به آیه ۶۴ سوره انفال گفت: خداوند در این آیه فرموده شان یک ملت عزیز، بزرگ و بصیر و نگاه من به شما این است که من شما را در کنار خودم نشانده‌ام و در این مسیر دو چیز یعنی خدا و عده‌ای از مومنین پا در رکاب و مخلص نیاز است.

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: ولایتمداران بصیر نقش‌آفرین کسانی هستند که یاوران ولایتمدار خدا بوده و دنبال الله هستند نه دنبال پست، مقام، ثروت، شهوت و غضب شخصی که این افراد خیلی گرانقیمت هستند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه