اخبار داغ

روایت نماینده سابق ولی فقیه در سپاه قدس از بی‌خوابی‌های چندروزه سردار سلیمانی در نبرد با داعش

روایت نماینده سابق ولی فقیه در سپاه قدس از  بی‌خوابی‌های چندروزه سردار سلیمانی در نبرد با داعش
مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گفت: حاج قاسم سلیمانی وقت نمی‌شناخت، شبانه روز در تلاش بود، چراکه سردار دل‌ها صرفا به درد جامعه نگاه می‌کرد و به درد مردم توجه داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی شیرازی در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ با اشاره به ویژگی مرد میدان بودن شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در سال ۱۳۹۰ خیلی از مسئولان در داخل کشور مخالف بودند که جمهوری اسلامی وارد موضوع سوریه و مبارزه با تروریسم  شود، اما رهبر معظم انقلاب فرمودند این کار باید رخ دهد و آن‌لحظه حاج قاسم سر از پا نمی شناخت تا این تدبیر اجرایی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صاحب نیوز,

مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس افزود: شهید سلیمانی با تمام توان وارد صحنه شد، من می دیدم از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۸ در این مدتی که حاج قاسم در منطقه بود، مخصوصاً تا پایان سال ۱۳۹۶ که تقریباً بساط داعش برچیده شد، حاج قاسم وقت نمی‌شناخت، شبانه روز می‌دوید، سوریه، عراق یا لبنان بود، به قدری که حاج قاسم در میدان جنگ با داعش حضور داشت، در ایران نبود.

,

وی تصریح کرد: گاهی اوقات جلسات را اگر می‌خواستیم هماهنگ کنیم، می بایست از ۱۰ روز قبل هماهنگی جلسات را انجام می‌دادیم، چرا که ایشان همیشه در منطقه حضور داشت، و زمانی هم که به منطقه می رفت، به گونه‌ای نبود که ساعت بشناسد به فرض مثال بگوید از صبح تا بعد از ظهر  باید در منطقه باشیم، گاهی اوقات سردار سلیمانی در منطقه ۲۲ ساعت یا حتی بعضی از روزها ۲۳ ساعت کار می کرد.

,

حجت الاسلام شیرازی یادآور شد: حاج قاسم یک سفری داشت در منطقه  عراق و  سوریه ده الی پانزده روز طول کشید، بعد از آن سفر آقای پورجعفری که حقیقتاً یک نیروی مطمئنی بود و حتی خبرهای جزیی و خصوصی و غیرمحرمانه هم نمی گفت و کمتر پیش آمد که در رابطه با یک سری از مسائل صحبت کند بعد از آن سفر به من گفت که در این سفر ۱۰ الی ۱۵ روزه، حاج قاسم حتی ۱۰ ساعت  هم نخوابیده است.

,

وی بیان کرد: شهید سلیمانی بعد از اینکه از منطقه هم به ایران می آمد صبح ساعت ۵ یا ۶ صبح می‌رسید یک ساعت استراحت می‌کرد می‌آمد بر سر کار، من میدیدم گاهی اوقات با سردرد عجیب و خستگی حتی  گاهی با بیماری سرم وصل می‌کرد به جلسه می‌آمد.

,

مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی گاهی اوقات وقتی در جلسه نشسته بود و من میدیدم از درد تحمل ندارد اما وقتی وارد موضوع می شد، انگار نه انگار که این شخص خسته است یا سر درد دارد، سردار سلیمانی یک سردرد دائمی هم داشت اما به درد توجه نمی‌کرد و درد جسمی خودش اهمیتی نداشت.

,

وی در پایان گفت: حاج قاسم سلیمانی صرفا به درد جامعه نگاه می‌کرد و  به درد مردم توجه داشت برای او ایرانی بودن یا عراقی، سوری، مسیحی، سنی و شیعه بودن هیچ تفاوتی نداشت، با تمام وجود همه توانش را گذاشته بود در منطقه که مظلومان و مستضعفان جهان را حمایت کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه