اخبار داغ

پیشگامی اصفهان در حماسه فراموش نشدنی ۹ دی/ اولین مهر بر پایان فتنه ۸۸ با حضور خودجوش مردم در اصفهان رقم خورد

پیشگامی اصفهان در حماسه فراموش نشدنی ۹ دی/ اولین مهر بر پایان فتنه ۸۸ با حضور خودجوش مردم در اصفهان رقم خورد
یک روز بعد از جسارت فتنه گران به ساحت اهل بیت یعنی در روز 7 دی این که فتنه دیگر نباید مجال بازی در کشور داشته باشد نقل مجامع مختلف مردمی شده و بنا شد بلافاصله روز بعد یعنی روز 8 دی مردم اصفهان اعتراض خود را به فتنه اعلام کنند. لذا حماسه تاریخی و مردمی 8 دی در اصفهان رقم خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ فضای ملتهب، پرهیجان و سنگین انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران را از یک هفته قبل از انتخابات سال 1388 می‌شد حس کرد. چه هنگام قدم زدن در خیابان انسان متوجه این فضا بود و چه در فضای رسانه‌ای آن روز بوی یک اتفاق بزرگ به مشام می‌رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

*شکل گیری فتنه 88

, *شکل گیری فتنه 88, *شکل گیری فتنه 88,

همه دشمنان انقلاب اسلامی از گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی گرفته تا باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا و از خواننده‌ها و تلویزیون‌های ماهواره‌ای فارسی زبان خارج نشین گرفته تا اصلاح طلبان و تجدیدنظرطلبان داخلی و از تندروهای تفرقه‌افکن مذهبی گرفته تا سازمان مجاهدین خلق همه و همه متحد شده، دستبند سبز به دست کرده بودند و در ظاهر حامی یکی از کاندیداها شده بودند اما از پیش از انتخابات همه شواهد نشان می‌داد فتنه‌ای نظیر فتنه انقلاب‌های مخملی برخی کشورهای کوچک و بزرگ در راه است.

,

انتخابات برگزار شده و فتنه با کلید واژه «تقلب» کلید خورد. ابتدا تظاهرات شبه مسالمت آمیز در کشور آغاز شده و رفته رفته، شعارها ساختارشکنانه و رفتارهای معترضان خشونت آمیزتر شد. از قبل از برگزاری انتخابات تا پایان فتنه 88، همه مسیرهای قانونی برای اعلام اعتراضات و سنجش صحت انتخابات باز بود اما فتنه گران بدون توجه به این موضوع تنها به دنبال مقاصد شوم خود بودند.

,

معترضان سه دسته بودند قسم اول گروهی از مردم بودند که با القای سران فتنه و با بمباران رسانه‌ای گمان می‌کردند واقعاً تقلبی در انتخابات صورت گرفته است، قسم دوم مخالفان نظام و انقلاب بودند که بعضاً حتی در انتخابات نیز شرکت نکرده بودند اما چون فضا را به ضرر انقلاب دیده بودند وارد میدان شده بودند تا به زعم خودشان کار نظام را یکسره کنند و قسم سوم هم افراد آموزش دیده و مجهز به ابزار جنگ خیابانی و لیدرهایی بودند که هدایت میدانی فتنه را برعهده داشتند.

,

این فتنه از یک حیث بسیار خطرناک جلوه می‌کرد و آن خواصی بودند که در جریان فتنه یا سکوت کردند و یا با وجود آشنایی و اطلاع از همه سازوکارهای حکومت برای برگزاری انتخابات سالم و یا حتی اعلام اعتراضات، از معترضان و به عبارت بهتر فتنه گران حمایت می‌کردند.

,

*حماسه تاریخی 8 دی اصفهان

, *حماسه تاریخی 8 دی اصفهان, *حماسه تاریخی 8 دی اصفهان,

هر چه زمان جلوتر می‌رفت فتنه بیشتر آشکار و مقاصد فتنه گران بیشتر نمایان می‌شد. همین مسأله سبب شد رفته رفته گروه اول یعنی مردم عادی از جمع معترضان جدا شده و جمعیت میلیونی معترضان به نتیجه انتخابات به یک جمعیت چند هزار نفره و بالاخره جمعیت چند صد نفره تقلیل پیدا کند.

,

فتنه پیش رفت و پیش رفت تا به جایی رسید که تقریباً بدنه مردمی از جمع معترضان جدا شدند، شعارها عملاً ضد ولایت فقیه و ضد جمهوری اسلامی شد و همه مقدسات و ارزش‌ها توسط معترضان مورد هجمه قرار گرفت که در نهایت منجر به حمله به یک حسینیه در تهران و آتش زدن پرچم‌های حضرت سیدالشهدا -علیه السّلام- در روز 6 دی 1388 مصادف با روز عاشورای حسینی شد. اتفاقی که صبر مردم را به پایان رساند.

,

در طول هفته‌های قبل در بسیاری از شهرهای کشور مردم بعد از نمازهای جمعه به صورت خودجوش به خیابان‌ها آمده و ضمن حمایت از نظام و رهبری، نسبت به فتنه گران و حرکت‌های ساختارشکنانه اعلام برائت کرده بودند.

,

اما واقعه 6 دی و حمله به مجلس عزای اباعبدالله الحسین(ع) حجت را بر همه تمام کرد و خشم مردم را برانگیخت تا جایی که مردم خود اراده کردند وارد میدان شده و فتنه را ختم کنند.

,

این زمزمه در کشور به راه افتاد. یک روز بعد از جسارت فتنه گران به ساحت اهل بیت یعنی در روز 7 دی این که فتنه دیگر نباید مجال بازی در کشور داشته باشد نقل مجامع مختلف مردمی شده و بنا شد بلافاصله روز بعد یعنی روز 8 دی مردم اصفهان اعتراض خود را به فتنه اعلام کنند. لذا حماسه تاریخی و مردمی 8 دی در اصفهان رقم خورد.

,

جامعه انجمن‌های اسلامی بازار اصفهان روز دوشنبه 7 دی 1388 در بیانیه‌ای که توسط خبرگزاری ایرنا منتشر شد، تصریح کرد: ساختار شکنان و منافقان سبز پوش چند ماهی است با وسیله قرار دادن شعارهای به ظاهر دینی، چهره اصلی خود را پنهان کرده و با سو استفاده از فضای روحانی محرم در روز عاشورا اقدام به سر دادن شعارهای ضد اسلامی کردند که با حضور مردم توطئه آشوبگران خنثی شد.

,

این بیانیه می‌افزاید: عاشورایی لازم بود تا انسان‌ها حق را از باطل تشخیص دهند.

,

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: حوادث ناگوار عاشورای 88 قطعاً سبب خواهد شد که عده‌ای از مردم و نخبگان سیاسی که احیاناً نسبت به برخی رفتارهای دولت کنونی اعتراض دارند با هوشیاری بیشتری موضع گیری کرده و صف خود را از معاندین جمهوری اسلامی جدا کنند.

,

این بیانیه تاکید می‌کند: بازاریان اصفهان از مسوولان قضایی می‌خواهند که مسببین هتک حرمت بی شرمانه اخیر را به سزای اعمال خود برسانند.

,

دهها هزار نفر از مردم مومن، ولایت مدار و انقلابی اصفهان به همراه مسولان این استان در اجتماعی عظیم هتک حرمت اغتشاشگران به سرور و سالار شهیدان در روز عاشورای حسینی و ولایت فقیه را به شدت محکوم و خواستار برخورد قوه قضاییه با هتاکان شدند. در این راهپیمایی خود جوش اقشار مختلف مردم شامل کارگران، کارمندان، دانشجویان و دانش آموزان در دسته های متعدد حضور داشتند و از میدان انقلاب تا میدان امام حسین (ع) این شهر راهپیمایی کردند.

,

موج جمعیت مردم عزادار اصفهانی به گونه ای است که میدان انقلاب پاسخگوی آنها نبود و نیمی از جمعیت وارد چهار باغ شدند و همچنان به جمعیت آنها اضافه می شد. مردم در این راهپیمایی با گفتن منافق منافق این آخرین اخطار است، ملت انقلابی آماده قیام است، عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز ،مهدی صاحب الزمان صاحب عزاست امروز، ابوالفضل علمدار خامنه ای نگهدار، خشم و انزجار خود را از هتک حرمت کنندگان روز عاشورا در تهران نشان دادند. بانک یاحسین یا ابوالفضل،عکس خمینی علم عزت است،خونی که درک ماست هدیه به رهبر ماست، منافق باید اعدام گردد ومرک بر ضد ولایت فقیه، حسین حسین شعار ماست، ولایت افتخار ماست، الله اکبر، الله اکبر،ای رهبر بت شکن دیکتاتور را بشکن از دیگر شعارهای راهپیمایی کنندگان اصفهانی بود. تعدادی افراد کفن پوش نیز در میان جمعیت حضور دارند که بر روی کفن خود نوشته اند، یا ولایت یا شهادت برای رهبر و تشکل های دانشجویی هم خواستار برخورد قوه قضاییه با اغتشاشگران شدند.

,

*حماسه بزرگ و تاریخی خودجوش 9 دی ایران

, *حماسه بزرگ و تاریخی خودجوش 9 دی ایران, *حماسه بزرگ و تاریخی خودجوش 9 دی ایران,

از طرفی همین زمزمه در دیگر شهرهای کشور نیز به گوش می‌رسید. نمایندگان مجلس در روز 8 دی با راهپیمایی هتک حرمت عزاخانه اباعبدالله را محکوم کردند.

,

شخصیت‌های مختلف کشور، بسیاری از خواصی که تازه از خواب غفلت بیدار شده بودند، گروه‌های مختلف دانشجویی، اصناف مختلف و در یک کلام همه مردم از قوه قضائیه خواستار پایان دادن به حرکت‌های مخربانه فتنه گران شدند.

,

اخبار جدیدی منتشر شد مبنی بر این که جسارت فتنه گران تنها به مجالس عزاداری اباعبدالله نبوده و تصاویری از هتک حرمت قرآن کریم و مقدسات دیگر توسط فتنه گران سبز پوش منتشر شد.

,

عده‌ای از مردم تهران روز 8 دی ماه در مقابل ساختمان قوه قضائیه اجتماع کرده و خواستار برخورد با فتنه گران شدند. اعلامیه‌های محکومیت فتنه و اقدام فتنه گران در توهین به مقدسات همچنان ادامه داشت. مردم عملاً و به صورت عمومی مطالبه پایان دادن به فتنه را داشتند. فتنه‌ای که دیگر جز سرو صدای کمی از آن چیزی باقی نمانده بود ولی مردم خواستار گرفتن عرصه از همین تعداد معدود بودند.

,

این شیوه مملکت داری اسلامی است که مردم باید بخواهند تا اتفاقی رقم بخورد لذا اکنون که مردم به صورت عمومی خواستار پایان دادن به فتنه سبز 88 بودند، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در روز 8 دی اعلام کرد، مردمی که خواستار حمایت از نظام و رهبری علیه فتنه گران هستند فردا یعنی 9 دی به خیابان‌ها بیایند و این شد که شکوهی در روز 9 دی در کشور رقم خورد که کلمات در وصف آن عاجز است.

,

یک راهپیمایی کاملاً مردمی بدون هیچ گونه فشار و تشویقی و خارج از برنامه‌ راهپیمایی‌های هر ساله 22 بهمن در کشور در روز 9 دی صرفاً برای حمایت از نظام جمهوری اسلامی و رهبری رقم خورد. جمعیتی میلیونی در کلان شهرهای کشور و جمعیت‌های چند صد هزار نفره در شهرهای بزرگ کشور به خیابان‌ها آمدند و تقریباً بزرگترین راهپیمایی همه شهرهای کوچک و بزرگ کشور در سال‌های گذشته برگزار شد.

,

یک رفراندوم واقعی برگزار شد و همه مردم بدون هیچ ترس و واهمه و تشویق و یا تنبیهی به میدان آمده و در روز چهارشنبه 9 دی ماه 1388 مصادف با 13 محرم 1431 و 30 دسامبر 2009 حماسه‌ای را رقم زدند که در تاریخ ایران جاودانه ماند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه