اخبار داغ

دشمنان بعد از کشتن حاج قاسم با یک لشکر حاج قاسم روبرو شدند

دشمنان بعد از کشتن حاج قاسم با یک لشکر حاج قاسم روبرو شدند
آمریکا سالیان زیادی است که چه از در دوستی و صلح و چه از در تهدید و تحریم خواستار نابودی کشور و مردم ایران است، خوب می دانست ارزش حاج قاسم برای منافع ایران چیست و امثال او انگشت شمار یافت می شوند به همین جهت سردار را هدف قرار داد تا بزرگترین مانعش را برای انجام تصمیمات شیطانی اش بر سر مردم بردارد، ولی فکرش را نمی کرد پس از به قتل رساندن حاج قاسم خونش در خون مردم پخش شود و دیگر بجای یک حاج قاسم با یک لشکر حاج قاسم روبرو شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ به واسطه اقدامات خوب سردار سلیمانی در هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی و همچنین عملکرد و شخصیتی که داشت، با نظر رهبر انقلاب اسلامی این سردار به فرماندهی نیروی سپاه پاسداران رسید و از آن پس نیز به مبارزه با دشمنان و زورگویان در جبهه ها پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

آوازه اقتدار، شجاعت و ذکاوتش چنان در منطقه پیچیده بود که دشمنان از وجودش حسابی شاکی شده بودند، شکست دشمنان در عملیات ها و برنامه ریزی هایشان دیگر طاقتشان را بریده بود چراکه هر برنامه ای برای پیشروی دسیسه هاشان در کشور می ریختند با درایت و زیرکی سردار سلیمانی خنثی می شد.

,

این روند آنقدر ادامه پیدا کرد تا اینکه دشمن ردیف اول ایران با ذلالت تمام، نقشه برای از بین بردن دشمن با اقتدارش کشید و با وجود تهدیداتی که برای سردار فرستاده بود و بی جواب مانده بود، موقعیتی به دست آورد و سردار سپهبد دوست داشتنی ما را در عراق به شهادت رساند.

,

*به واسطه اقدامات فداکارانه این شهید بود که ما توانستیم زندگی‌ بی دغدغه و امنی داشته باشیم

, *به واسطه اقدامات فداکارانه این شهید بود که ما توانستیم زندگی‌ بی دغدغه و امنی داشته باشیم, *به واسطه اقدامات فداکارانه این شهید بود که ما توانستیم زندگی‌ بی دغدغه و امنی داشته باشیم,

شجاعتش را هر کسی نداشت، عملکردش از دوران جوانی در جبهه ها و جنگ ها گویای همه چیز مخصوصا شجاعتش است، هیچگاه از جنگیدن خسته نشد و همیشه با تمام توان پا در میدان نبرد گذاشت؛ سردار سلیمانی بسیار فروتن و خادم اهل بیت(ع) بود، خادم اهل بیت بودن مقامی است که نصیب هرکسی نمی‌شود، اخلاص حاج قاسم موجب شده بود محبوب قلب‌ها شود و حتی در دل کسانی که او را ندیده بودند قرار بگیرد، به واسطه اقدامات فداکارانه این شهید بود که ما توانستیم زندگی‌ بی دغدغه و امنی داشته باشیم.

,

در برخی کشورها دشمن خیلی راحت نفوذ می کند و امنیت را مختل می کند ولی می بینیم که به واسطه مجاهدات سربازان و سرداران ما در امنیت به سر می بریم و به دشمن اجازه تعرض به خاکمان را نمی دهیم، در زمان فرماندهی سردار سلیمانی مرزمان جز امن ترین مرز ها به حساب می آمد.

,

با اینکه با شجاعت تمام با دشمن می جنگید اما کاملاً مراقب جان سربازان و نزدیکانش بود برای جان رزمندگان به شدت ارزش قائل بود و حتی عملیات ها را بر این اساس جلو می برد که کمترین خسارت را برای سربازان داشته باشد.

,

روزی که وصیت نامه اش خوانده و پخش شد نشان داد که عاشق انقلاب اسلامی است، از خودش نه بعنوان سردار بلکه سرباز وطن نام برده بود، او یک انقلابی به تمام معنا بود ولی همیشه حواسش بود که در گروه و حزب ها وارد نشود چرا که اهل جناح بازی نبود.

,

آمریکا سالیان زیادی است که چه از در دوستی و صلح و چه از در تهدید و تحریم خواستار نابودی کشور و مردم ایران است، خوب می دانست ارزش حاج قاسم برای منافع ایران چیست و امثال او انگشت شمار یافت می شوند به همین جهت سردار را هدف قرار داد تا بزرگترین مانعش را برای انجام تصمیمات شیطانی اش بر سر مردم بردارد.

,

ولی فکرش را نمی کرد پس از به قتل رساندن حاج قاسم خونش در خون مردم پخش شود و دیگر بجای یک حاج قاسم با یک لشکر حاج قاسم روبرو شود، از اینکه سردار ما را به قتل رسانده بود خرسند بود ولی آن خوشحالی خیلی زود از بین رفت و فقط بهت جایش را گرفت.

,

مردم ما می دانند از کجا در حال ضربه خوردن هستند و منشأ آن را نیز می بینند، تحریم هایی که بر سر مردم انبار شده گویای همه چیز است، وعده دارو می دادند و می گفتند ما تحریم دارویی نکردیم ولی بازرگانان می گفتند برای دارو می رویم و می گویند نیست؛ ما می دانیم صلح با آمریکا به ضررمان تمام می شود و وضعیت خیلی بدتر می شود و به همین جهت در مقابل این ستم ایستاده ایم و تحریم هارا تحمل می کنیم.

,

*ترس آمریکایی ها از بیان حقایق سردار سلیمانی به مردم جهان

, *ترس آمریکایی ها از بیان حقایق سردار سلیمانی به مردم جهان, *ترس آمریکایی ها از بیان حقایق سردار سلیمانی به مردم جهان,

حجت الاسلام حسین‌ میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز، با اشاره اقدام خبیثانه آمریکا در برابر ایرانیان برای سوگواری شهادت حاج قاسم و پاک کردن پست های اینستاگرامی که در رابطه با حاج قاسم گذاشته شد اظهار کرد: اهالی رسانه به ما یاد دادند، بیش از آن‌که  ببینیم واقعیت در فضای رسانه چه چیزی است، روایتی که از واقعیت رسانه ها و فضاهای مجازی بیان می کنند بسیار روی مخاطبان تاثیرگذار می‌باشد و ممکن است تصور مخاطب را نسبت به واقعیت عوض کند.

, صاحب نیوز,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: در خصوص شهید عزیزمان، شهید سلیمانی روایتی که دشمنان آمریکایی ما، دشمنان آمریکایی شهید سلیمانی از جمله اینستاگرام در اذعان عمومی جهان درست کرده بودند یک روایت غیر واقعی، نادرست و ظالمانه از چهره شهید سلیمانی بود.

,

وی برای کرد: اگر دشمنان اجازه می دادند حقیقت از سوی فعالان مجازی ایران به گوش جهانیان برسد روایت ساختگی آنها دچار تزلزل، تنش و چالش می شد و تصویری که مردم از شهید سلیمانی بعد از تصویرسازی آمریکایی‌ها پیدا می‌کردند تصویر واقعی و اتفاقاً نه تروریست بلکه مردی مدافع مظلوم بود.

,

حجت الاسلام میرزایی متذکر شد: به این خاطر اینستاگرام هر کسی که تلاش کرد، حتی یک پیام تسلیت برای شهید سلیمانی در پیج خودش گذارد را بلافاصله پیج‌اش را مسدود کرد یا پیام ها را حذف می کرد. بنابراین تنها دلیل اصلی دشمنی آمریکایی‌ها و اینستاگرام با ما و شهید سلیمانی این بوده است که تلاش کنند تا روایت نادرستی به مردم جهان ارائه کنند.

,

وی با بیان یک پیشنهاد تصریح کرد: من یک پیشنهاد دارم و آن هم این است که روز ۱۳ دی، روز سالروز شهادت حاج قاسم تمامی فعالان ایرانی اینستاگرام یک پیام تسلیت یا یک حرف از حاج قاسم در پیج خودشان بگذارند، در این صورت یا اینستاگرام تصمیم می گیرد که تمام پیج های ما را در سراسر جهان را حذف کند  که با این کار خسارت مالی بسیار زیادی به ‌آن‌ها وارد خواهد شد، یا تسلیم این حرکت یکپارچه همه کاربران خواهد شد، که این پیروزی و موفقیت دو جانبه خواهد بود.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژگی‌های بارز حاج قاسم سلیمانی ابراز داشت: حاج قاسم ویژگی‌های شخصیتی برجسته‌ای داشتند و به نظر بنده ایشان یکی از اولیای خدا بودند، افرادی حتی پس از شهادت حاج قاسم از ایشان کراماتی را دیدند و نقل کردند، مسلما به غیر از این نخواهد بود که عمری فردی در راه خدای متعال خالصانه جهاد کرده کند و عمل او مقبول خداوند تبارک و تعالی قرار گرفته باشد.

,

وی ادامه داد: بنابراین یکی  از ویژگی‌های شخصیتی بارز حاج قاسم مجاهد فی سبیل الله  بودن ایشان بود و دیگر ویژگی‌اش این بود که جهاد را با اخلاص، بدون شائبه‌های دنیایی، خودنمایی و مطرح کردن خودش انجام می‌داد و خداوند تبارک مزد کسی که برای او خالصانه کار بکند را  قطعا به شکل حاج قاسم می پردازد.

,

حاج قاسم خیلی خوب دشمنش را می شناخت که در مقابل هیچ کدام از پیشنهادات، تحریم ها و تهدیدهایش سر خم نکرد و در این راه به شهادت رسید، او با شهادتش به ما آموخت در برابر حقارت با تمام توان بایستیم حتی اگر به قیمت جانمان تمام شود، ولی زیر بار مکنت و سیاست کثیف دشمنانی که آرزو دارند سر بر تن ما نباشد، نرویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه