اخبار داغ

معاون بازرسی سازمان بسیج مستضعفین:

هیمنه آمریکا به برکت خون حاج قاسم شکسته است/ انتقام شهادت سردار سلیمانی محقق می‌ شود

هیمنه آمریکا به برکت خون حاج قاسم شکسته است/ انتقام شهادت سردار سلیمانی محقق می‌ شود
علی استاد حسینی گفت: امروز خون حاج قاسم هیمنه آمریکا را شکسته و این قهرمان فراملی محبوب تمام آزادی خواهان جهان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی استاد حسینی، معاون بازرسی سازمان بسیج مستضعفین در آستانه سالگرد شهادت سردار دلها طی گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به خصوصیات برجسته شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: بارزترین خصوصیت سردار دلها، سربازی وی  برای ولایت بود، او درک درستی از مواضع رهبری داشت و بسیار تکلیف گرا و همواره مطیع امر امام امت بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی با بیان اینکه  شهید سلیمانی همواره با جهاد مانوس بود اظهار کرد: این شهید راه حق نگاهی وسیع به همه جهان اسلام داشت و می گفت هرکجا مظلوم است ما باید در انجا حضور داشته باشیم و پاداش سالها تلاش و مجاهدت او چیزی جز شهادت نمی توانست باشد.

,

استاد حسینی تقابل حق و باطل را موضوعی از ابتدای خلقت جهان تاکنون دانست و افزود: در طول تاریخ شاهد بودیم که هرکجا حق بوده باطلی نیز در مقابلش پدیدارشده است،  لذا به دشمنان خود می گوییم که شهید سلیمانی اولین و آخرین شهید حق نبوده و این راه تا سپردن پرچم به دست صاحب اصلی اش امام زمان (عج) ادامه خواهد داشت.

,

معاون بازرسی سازمان بسیج  مستضعفین مردم ایران را عاشق شهادت دانست و تصریح کرد: انتقام حاج قاسم یک جریان دائمی است و راه ما راه امام حسین (ع) است و دشمنان باید این را بدانند که ما عاشق شهادت هستیم و قطعا بعد از شهادت سردار سلیمانی مقاوم تر و استوار تر راه خود را تا محو استکبار جهانی و ظهور امام زمان (عج) ادامه خواهیم داد.

,

سردار استاد حسینی حاج قاسم را مصداق عملی آیه  أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم دانست و خاطرنشان کرد: این فرمانده بزرگ زمانیکه به  فرزندان شهدا می رسید در برابر آنها متواضع  و همین فرد در میدان نبرد محکم و قاطع بود و دشمن از هیبت او به خود می لرزید.

,

وی در واکنش به حذف نام سردار دلها از صفحات مجازی اذعان کرد: امروز خون حاج قاسم هیمنه آمریکا را شکسته است و این قهرمان فراملی محبوب تمام آزادی خواهان جهان است و بسیاری از افراد در یمن و لبنان و سوریه نام فرزندان خود را قاسم می گذارند و استعمارگران مجازی بدانند همانطور که نام و یاد امام حسین و روز عاشورا از دلها پاک نشده، یاد حاج قاسم نیز محو نخواهد شد.

,

معاون بازرسی سازمان بسیج مستضعفین به خاطره حضور سردار سلیمانی در شهر سمنان اشاره کرد و افزود: در زمان شهادت شهید شاطری به او گفتم شما از بزرگداشت شهید شاطری توسط مردم سمنان اطمینان خاطر داشته باشد، در عوض شما هم به من قول بدهید در یک مراسم به سمنان سفر کنید و ایشان هم پذیرفت و به قول خود هم وفا کرد و بعد از مراسم خاکسپاری شهید شاطری به قول خود وفا کرد و به سمنان آمد و این افتخار نصیب استان سمنان شد. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه