اخبار داغ

پیشکسوتان فوتبال ایران درباره تیم ملی چه گفتند؟

مناجاتی: خیلی ها فکر نمی کردند که بعد ویلموتس تیم ملی موفق شود/ ابراهیمی: تیم ملی می تواند در جام جهانی شگفتی ساز شود

مناجاتی: خیلی ها فکر نمی کردند که بعد ویلموتس تیم ملی موفق شود/ ابراهیمی: تیم ملی می تواند در جام جهانی شگفتی ساز شود
پیشکسوتان فوتبال ایران درباره شرایط تیم ملی صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی مناجاتی و ناصر ابراهیمی دو پیشکسوت فوتبال در رابطه با عملکرد تیم ملی ایران در سال میلادی ۲۰۲۱ به نکاتی اشاره کردند.

*مناجاتی: خیلی ها فکر نمی کردند که بعد ویلموتس تیم ملی موفق شود
مهدی مناجاتی از مربیان سابق فوتبال در رابطه با عملکرد مطلوب تیم ملی فوتبال ایران در سال ۲۰۲۱ اظهار داشت: تیم ملی فوتبال ایران در سال 2021 عالی ظاهر شد. خیلی ها فکر نمی کردند که بعد از بازی های زمان ویلموتس تیم ملی بتواند به این شکل موفق ظاهر شود. تیم ملی فوتبال ایران دارای پتانسیل های ویژه بسیاری است از یک سو بازیکنان با کیفیت و لژیونر و از سوی دیگر سرمربی هماهنگ با تیم و فنی، که این ویژگی ها توانسته باعث نتیجه گیری کلی تیم ملی فوتبال ایران در این سال شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
, *مناجاتی: خیلی ها فکر نمی کردند که بعد ویلموتس تیم ملی موفق شود,
,

وی افزود: ما با همت بازیکنان خوب و جوان های حرفه ای که داریم و دعای تماشاگران و حامیان تیم ملی قطعا به جام جهانی صعود خواهیم کرد. البته تیم ملی فوتبال ایران از لحاظ زیرساختی و ایجاد بسترهای مناسب و امکانات به شکل مطلوبی حمایت شد تا ما شاهد یکی از قدرتمندترین تیم‌های ملی فوتبال ایران باشیم که از قضا توانست یکی ازسریع ترین صعودها به جام جهانی را رقم بزند. ما باید در بازی 7 بهمن مقابل عراق با تمام قدرت ظاهر شویم تا با 3 امتیاز این دیدار صعود به جام جهانی را قطعی کنیم.

*ابراهیمی: تیم ملی می تواند در جام جهانی شگفتی ساز شود
ناصر ابراهیمی پیشکسوت و سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران درباره عملکرد درخشان تیم ملی در سال 2021 میلادی اظهار داشت: بازی های ملی با بازی های آسیایی و باشگاهی قابل مقایسه نیست و متفاوت است. سهمیه تیم های آسیایی در جام جهانی هم در طول سال های گذشته تا به امروز تغییر کرده و افزایش داشته و این نشان می‌دهد که فوتبال آسیا پیشرفت کرده. در زمان ما تیم ها دارای قدرت مشابهی بودند و همین تیم ملی فوتبال عراق یکی از قدرتمند ترین تیم های قاره بود و در گذشته برای تیم ملی ایران مشکل ساز می شد. ولی تیم ملی ما به دلیل وجود لژیونر های زیاد بسیار قدرتمند ظاهر شد و همه حریفان را با شایستگی شکست داد.

,
,
, *ابراهیمی: تیم ملی می تواند در جام جهانی شگفتی ساز شود,
,

وی افزود: این تیم ملی قابلیت های بسیاری دارد و می تواند شگفتی ساز شود. آن قدر بازیکن آماده در تیررس تیم ملی فوتبال وجود دارد که مربیان به سختی می توانند انتخاب کنند و این یک دغدغه شیرین است. ما امروز 99 درصد راه صعود به جام جهانی را طی کردیم و منتظر هستیم پس از کسب پیروزی مقابل عراق در ورزشگاه آزادی، جشن صعود به جام جهانی را بگیریم. تیم ملی فوتبال ایران تحت هدایت مناسب دراگان اسکوچیچ با این ظرفیت و این کیفیت بازیکنان عالی ظاهر شد و باید منتظر یک قرعه مناسب در جام جهانی باشد تا بتواند تاریخ سازی کند.
انتهای پیام/

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه