اخبار داغ

لیگ برتر تنیس روی میز بانوان| پایان دور اول با صدرنشینی مدافع عنوان قهرمانی

لیگ برتر تنیس روی میز بانوان| پایان دور اول با صدرنشینی مدافع عنوان قهرمانی
در دور اول رقابتهای لیگ برتر تنیس روی میز بانوان تیم شهرداری شهربابک با 3 پیروزی ۵ بر صفر، مقتدرانه در صدر جدول رقابتهای لیگ برتر قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ سرانجام پس از 3 روز رقابت فشرده زنان در مرحله اول بیست و پنجمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان تنیس روی میز، تیم شهرداری شهربابک بدون باخت با ۷/۵ امتیاز در صدر قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این مسابقات که با حضور 6 تیم پیگیری می شود، تیم شهرداری شهر بابک در مقابل سردار سلیمانی و سانا صنعت زیما البرز به برتری ۵ بر صفر دست یافت و در مصاف با گلستان تجارت جنوب نیز با کسب نتیجه مشابه موفق شد با امتیاز ۷/۵ در صدر جدول قرار گیرد.

,

تیم دانشگاه آزاد نیز توانست با عبور ۵ بر صفر از سانا صنعت زیما البرز در روز نخست، ۴ بر ۱ از پادما یدک اصفهان در دور دوم و ۴ بر ۱ از تیم سردار سلیمانی شیراز با مجموع ۶/۵ امتیاز در رده دوم قرار گیرد.

,

پادما یدک اصفهان در مقابل گلستان تجارت جنوب نیز با نتیجه ۵ بر صفر به برتری دست یافت و با مجموع ۵/۵ امتیاز در رده سوم ایستاد.

,

شهید قاسم سلیمانی با ۲/۵ امتیاز، گلستان تجارت با ۰/۵ امتیاز و سانا صنعت بدون امتیاز در رده سوم تا ششم جدول رده بندی قرار دارند.

,

در فصل جدید رقابتهای لیگ برتر، ۵۷ ورزشکار، سرمربی و سرپرست به مدت ۳ روز در کمپ بین المللی عضدی تهران با یکدیگر به رقابت پرداختند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه