اخبار داغ

سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

ورود سامانه بارشی از امروز به کشور و تدام بارش‌ها تا پایان هفته/ احتمال سیلاب و آبگرفتگی در برخی استان‌ها

ورود سامانه بارشی از امروز به کشور و تدام بارش‌ها تا پایان هفته/ احتمال سیلاب و آبگرفتگی در برخی استان‌ها
سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور از امروز و تداوم بارش باران و برف تا پایان هفته خبر داد و با توجه به تداوم بارش‌ها نسبت به سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها، آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان ‌آب‌ها در چند استان هشدار داد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ براساس پیش بینی سازمان هواشناسی، امروز با ورود سامانه بارشی جدید به کشور، بارش‌ها دوباره آغاز خواهد شد که شدت آن در نیمه جنوبی کشور خواهد بود؛ همچنین امروز در بخش‌هایی از ارتفاعات البرز، نواحی شمال غرب و غرب کشور بارش پراکنده باران و برف را خواهیم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بنابر این گزارش، امروز در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، خوزستان، فارس، بوشهر، کرمان، هرمزگان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، نیمه جنوبی استان‌های یزد و اصفهان بارش باران، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.
,
 
,
همچنین امروز در استان‌های جنوبی و جزایر واقع در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان، رگبار و رعدوبرق و در استان‌های لرستان، کرمانشاه، ایلام، همدان، مرکزی، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش پراکنده رخ خواهد داد.
,
 
,
شدت و تداوم بارش‌ها امروز در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، جنوب کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان است؛ به همین دلیل سازمان هواشناسی در هشدار اعلام کرد که بارش شدید باران همراه با وزش باد شدید موقتی در این استان‌ها موجب سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها، آبگرفتگی گسترده معابر شهری، جاری شدن روان ‌آب‌ها و احتمال تخریب پل و مسدود شدن جاده‌ها وجود دارد.
,
 
,
فردا فعالیت سامانه بارشی و بارش‌ها اغلب نقاط کشور را در برمی‌گیرد، البته شدت بارش‌ها در استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب کرمان رخ می‌دهد و در در نوار شمالی کشور کاهش محسوس دما را خواهیم داشت.
,
 
,
روز سه شنبه هفته جاری عمده بارش‌ها در در جنوب شرق کشور و سیستان و بلوچستان، سواحل دریای عمان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان رخ خواهد داد و در شمال شرق، شرق، مرکز، جنوب و شمال غرب کشور نیز بارش پراکنده خواهیم داشت.
,
 
,
روز چهارشنبه دوباره برای در بیشتر مناطق کشور (دریای خزر، نواحی غرب، مرکز و شمال شرق) بارش پراکنده برف و باران پیش بینی شده که شدت بارش‌ها در این روز در استان‌های ساحلی دریای خزر است.
,
 
,
روز پنجشنبه هفته جاری سامانه بارشی در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کرمان و هرمزگان سبب بارش خواهد شد.
,
 
,
در ۲ روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که در مناطق مستعد خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست؛ این وضعیت امروز در استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان و فردا در جنوب شرق اصفهان، هرمزگان، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی پیش بینی شده است.
,
 
,
خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان در سه روز آینده و دریای خزر فردا و روز چهارشنبه مواج و متلاطم است.
,
 
,
آسمان تهران امروز نیمه ابری تا ابری همراه با غبار صبحگاهی پیش بینی شده که و اواخر وقت امروز بارش پراکنده را خواهیم داشت که بیشترین و کمترین دمای پایتخت ۱۰ و ۵ درجه خواهد بود.
,
 
,
فردا بارش باران در مناطق شمالی استان تهران توام با برف و در ارتفاعات به صورت کولاک و وزش باد و مه رخ خواهد داد و روز چهارشنبه بارش پراکنده همراه با وزش باد در مناطق غربی و جنوب غربی گاهی وزش باد شدید مورد انتظار است.
,
 
,
بندرعباس امروز با بیشینه دمای ۲۱ درجه بالای صفر گرم‌ترین و ارومیه با  دمای یک درجه بالای صفر سردترین مراکز استان‌ کشور است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه