اخبار داغ

نگارگر و نقاش اصفهانی:

شهید سلیمانی شجاعت مبارزه با نفس خود را داشت/ اگر راه و مکتب سلیمانی را در پیش نگیریم به هیچ کجا نخواهیم رسید

شهید سلیمانی شجاعت مبارزه با نفس خود را داشت/ اگر راه و مکتب سلیمانی را در پیش نگیریم به هیچ کجا نخواهیم رسید
نگارگر و نقاش اصفهانی گفت: بدانید در هر جایی که هستید اگر راه حق و مکتب سلیمانی را در پیش نگیرید به هیچ کجا نخواهید رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میثم نیلی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ درباره ضرورت الگوگیری از قهرمان بزرگ همچون حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: وقتی که از شهید و شهدا صحبت می کنیم فقط و فقط از آن‌ها به راه حق پی می‌بریم، فقط فکر می‌کنیم که این شهیدان راه حق را رفتند و این بهترین کتاب، بهترین سرگذشت و بهترین مقاله و بهترین نقاشی می تواند باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نگارگر و نقاش اصفهانی افزود: اما چیزی که وجود دارد این است که  یک سری از بزرگان که ما را در حال و هوای راه حق قرار دادند بزرگتر از بزرگان می شوند، همچون شهید حججی ها، که اول  سر را دادند و بعد تنشان را، مثل سردار دلها، سردار بزرگ سردار مردمی، سردار قهرمان، سردار شجاع، کسی که شجاع ترین لقب را گرفت و  نشان ذوالفقاری و اولین نشانه‌ قوی ترین و شجاع ترین مرد ایران را از سوی رهبر معظم کسب کرد،  سردار سلیمانی شجاع ترین و پهلوان ترین از نظر زور بازو نبود او در مقابله با نفس برترین شد، کسی که توانست نفسش را  کنترل کند تا جهانیان از مشکلات نجات دهد.

,

وی بیان کرد: حاج قاسم مردی بود که  وقتی که نشان پهلوان ترین و شجاع ترین مرد را از رهبر انقلاب دریافت کرد و  به سینه خود انداخت، دقیقا دو هفته بعد به جنوب و خوزستان رفت و تا کمر در باران و سیل و به کمک زلزله‌زدگان شتافت. او با خود نگفت منی که اکنون سردار هستم، و نشان بزرگترین و شجاع ترین سردار ایران را دریافت کردم برای چه چنین کاری انجام دهم، باید بدانید شما در هر جایگاهی که هستید، هرکسی که هستید، هر کاری انجام دهید اما راه حق را نروید هیچ فایده‌ای نخواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه