اخبار داغ

دانشجوی ازبکستانی مقیم یزد:

حماقت ترامپ در ترور سردار سلیمانی برای مردم کشور های منطقه شوک آوربود/سردار سلیمانی عاشق گمنامی بود

حماقت ترامپ در ترور سردار سلیمانی برای مردم کشور های منطقه شوک آوربود/سردار سلیمانی عاشق گمنامی بود
دانشجوی ازبکستانی مقیم یزد گفت: در هنگام ترور سردار سلیمانی، تمام مردم کشورهای منطقه درشوک این اقدام بودند و این حماقت ترامپ برایشان غیرقابل باور و تصور بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عادل سرگیف در گفتگو با یزدرسا ، با بیان اینکه در مدت دوسال اخیر که ساکن ایران هستم بیشتر با ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی آشنا و مجذوب شخصیت فرازمینی ایشان شدم خاطرنشان کرد: در هنگام شهادت سردار سلیمانی مردم ازبکستان بسیار متاثر شدند و برایشان این حماقت ترامپ غیر قابل باور و تصور بود و حتی تعدادی از دوستان وآشنایان به علت همدردی و اعلام انزجار از این حرکت، عکس پروفایل شبکه های اجتماعی خود را به عکس سردار سلیمانی تغییر دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  یزدرسا ,

وی ادامه داد: واقعا جای افسوس دارد که چنین انسان های بزرگ و مهربانی در عصر و زمانه ما زندگی می کنند و ما زمانی این شخصیتها را می شناسیم که دیگر دربین ما نیستند و همین موضوع مهر تائیدی بر شخصیت والای اینگونه انسانها است.

,

این دانشجوی ازبکستانی با اشاره به اینکه اینگونه شخصیتها برعکس شهرت طلبان در گمنامی فعالیتهای خود را پیش می برند و لحظه ای از خدمت به خلق غافل نمی شوند تصریح کرد: با حرفهایی که در این دوسال از ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی شنیدم به نظر من ایشان به معنی واقعی کلمه مرد خدا بود که برای خود و خانواده خود هیچ چیز نمی خواست و حتی در معرض دوربین ها قرار گرفتن برای او زجر آور بوده چون قصد او خدمت به خلق در گمنامی بود.

,

وی ادامه داد: هرچند در این عالم تعداد افرادی مثل شهید سلیمانی فراوان هستند اما فقدان این شهید بزرگ برای مردم آزادی خواه جهان که قصد مبارزه با آمریکا را دارند احساس خواهد شد ولی امیدوار هستم راه او را همراهان و دوستان این شهید پرقدرت تر ادامه داده و نگذارند مردم مظلوم کشورهای منطقه آسیبی ببینند.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه