اخبار داغ

تداوم خدمت بی‌منت؛

پویش سربازان سلیمانی در خدمت به محرومین/ از توزیع ۱۰هزار بسته معیشتی تا آزاد سازی ۱۱۵ زندانی

پویش سربازان سلیمانی در خدمت به محرومین/ از توزیع ۱۰هزار بسته معیشتی تا آزاد سازی ۱۱۵ زندانی
مسئول بسیج سازندگی سپاه استان سمنان گفت: همزمان با شهادت سردار دلها ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، امروز ایران در حالی که داغ سردار دلها را تازه تر از همیشه در سینه خود دارد، یکپارچه در جبهه ‌ای دیگر می‌جنگد، مدافعان جبهه سلامت این مرز و بوم روی خط نبرد با کرونا هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

یاران سلیمانی بی‌ منتت با دل‌هایی بی قرار در طرحی به اسم شکوهمند فرمانده بزرگ جبهه مقاومت، به عشق تندرستی مردم سرزمینشان، محله به محله ی ایران را طی می‌کنند تا مُهر تایید بر سربازی او بزنند و نشان دهند که تا آخرین قطره خونشان پشت نظام و رهبری و مردم ایستاده‌اند.

,

یاران و ارادتمندان شهید حاج قاسم سلیمانی در روزهای کرونا زده، با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی صف به صف ردیف شده‌اند تا در طرحی که به نام سردار شهیدشان رقم خورده، برای سلامت جمعی هموطنانشان گامی بردارند.

,

سربازان بی‌ادعای حاج قاسم همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار، انقلابی دیگر در ایران رقم زدند، انقلابی که موج همدلی و همنوع‌ دوستی آن، زشتی‌های ویروس منحوس را می‌شوید و این روزها قلب‌ها را مالامال از سخاوت کرده است.

,

مهدی کاشفی مسئول بسیج سازندگی سپاه استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به اینکه سربازان سلیمانی در قالب گروه های جهادی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون با تداوم خدمت مومنانه هرکدام به طریقی ارادتشان را به سردار دلها ابراز کرده اند، گفت: اکنون نیز همزمان با دومین سالگرد شهادت حاج قاسم قرار است، اقدام به اهدای بسته های معیشتی بین نیازمندان کنند.

, مرآت,

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان با اشاره به اینکه همزمان با شهادت سردار دلها طی روز گذشته و امروز 10هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در سطح استان توزیع خواهد شد، افزود: این بسته ها در تداوم ۳۷۳ هزار و ۷۲۰بسته معیشتی از ابتدای رزمایش مواسات تاکنون در اقصی نقاط استان توزیع خواهد شد.

,

به گفته این مقام مسئول، بسته های فوق توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با حفظ شان و کرامت بین افراد توزیع خواهد شد و هر بسته شامل برنج، مرغ، ماکارونی، حبوبات و روغن  بوده که با همکاری گروه های جهادی، موکب ها، خیرین، کمیته امداد و بهزیستی و... انجام می شود.

,

کاشفی اظهار کرد: تسهیلات جهت انجام ۲۹۰ پروژه های اقتصاد مقاومتی در عرصه های کارگاه ها و کسب و کارهای کوچک و خرد و خانگی از دیگر اقداماتی به شمار می رود که زمینه اشتغال را برای افراد مهیا کرده است.

,

کاشفی در نهایت از آزادسازی ۱۱۵زندانی جرایم غیر عمد در استان سمنان درراستای تداوم خدمت بی منت خبرداد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه