اخبار داغ

حاج قاسم یک دیپلمات تمام عیار بود

حاج قاسم یک دیپلمات تمام عیار بود
اقدامات خوبی در مذاکرات داشت، این موفقیت در مذاکرات نشان دهنده این بود که سردار دلها یک دیپلمات به تمام معنا است چرا که در تمامی مذاکرات سیاسی و مقاومت عملکرد خوبی داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ شخصیت معنوی، مذهبی حاج قاسم نشان از عاشق بودنش می داد او عاشق معبودش بود، در هر زمان که موقعیت پیدا می کرد مشغول دعا خواندن می شد، همیشه زیر لب زمزمه دعا می کرد، با اینکه بیشتر عمرش را در منطقه و جبهه بود و  در تمام مراحل جنگیدن و در جبهه بودنش نمازش ترک نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

روزه گرفتن در چنین موقعیت هایی اصلا راحت نیست ولی سردار روزه می گرفت و در آن شرایط طاقت فرسا، واجبات دینش را به جا می اورد، تحملش از عمق وجودش شکل گرفته بود علت آن هم علاقه اش به معبودش بود، دوست داشت بنده  دوست داشتنی و خوب خالقش باشد و هر جا که بود یاد معبودش را فراموش نمی کرد.

,

اقدامات خوبی در مذاکرات داشت، این موفقیت در مذاکرات نشان دهنده این بود که سردار دلها یک دیپلمات به تمام معنا است چرا که در تمامی مذاکرات سیاسی و مقاومت عملکرد خوبی داشت.

,

دشمنان ما نیرنگ می زنند و به همین جهت ما همیشه باید هشیارانه عمل کنیم، سردار سلیمانی نیز از موضوع مطلع بود، او خوب می دانست که دشمن در مذاکرات یک حرفی می زند ولی در عمل طور دیگری است و به همین جهت هیچگاه به دشمن پشت نکرد و همواره اعمالش را زیر نظر داشت.

,

سیاست مداری اش نظیر نداشت، براستی که برای مدیدیت و فرماندهی زاده شده بود، اشراف کامل به مسائل کشور، علل و ریشه آن مشکلات داشت و در این زمینه ها علاوه بر اینکه پیشنهادات موثری می داد، خود نیز برای عمل آماده بود، خوب می دانست با هر دشمن چگونه باید برخورد کند تا پیروز میدان باشد.

,

اعتقاد داشت میدان دادن به دشمن، خیانت است به همین جهت همیشه برایشان جبهه می گرفت، نمی خواست دشمن اینگونه تلقی کند که شاید روزی راهی برای نفوذ خواهد یافت یا روزی خواهد آمد که سردار سلیمانی حواسش به دشمنانش نیست و آن ها می توانند سواستفاده کنند به همین جهت بسیار تلاش کرد دشمنان واقعی سرزمینمان را به ما بشناساند و مقاصدشان را برای ما افشا کند.

,

شخصیت آرام و ویژگی های انسان پسندانه اش به قدری در چهره اش نمایان بود که هیچکس فکرش را نمی کرد او یک شخصیت سیاسی دارد، در مذاکرات با قدرت بیان ویژه همه را متحیر نوع بیان گفتنش می کرد، همیشه به فکر منافع انقلاب بود، در تلاش بود خللی در منافع انقلاب ایجاد نشود و زیر بار مکنت کشورش نمی رفت.

,

خوب می دانست در چه راهی قدم بگذارد و در چه راهی نه، به همین جهت راه انقلاب، امام و پیشوای خود را انتخاب کرد و در هیچ حذب و گروهکی شرکت نکرد، او یک نمونه بارز از یک انسان ثابت قدم است، در این راه نیز هرچه را که باید می آموخت، آموخت تا در نوع خود بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد و حق است که بگوییم در مسیر، شغل و سمتی که داشت هیچ کوتاهی نکرد بلکه در این جهاد هم کرد.

,

سردار سلیمانی یک فرمانده جهادی بود، خیلی از فرماندهان هستند که پشت میزهایشان می نشینند و به فکر امنیت و پر کردن جیب هایشان هستند، سردار سلیمانی نه تنها در راه امنیت کشورش از جان مایه گذاشت بلکه حق الزحمه هایی که برای عملیات ها برایش تعلق می گرفت را برداشت نمی کرد.

,

تحمل کردن چنین شرافتی برای دشمن راحت نبود، اینکه در مقابل سودجویان سرخم نکنی و در عوض برای منافع کشورت جبهه بگیری حتی به قیمت اینکه ۴٠ سال از عمرت را در جبهه ها سپری کنی، دشمن را شدیدا اذیت می کرد، هرچه بیشتر می گذشت نفوذ سردار بیشتر می شد، سردار دیگر در منطقه جایی برای سواستفاده نگذاشته بود و از هر طریقی که بود دشمن را مغلوب خواسته های خود می کرد.

,

ترور شهید سردار سلیمانی نشان می دهد که هوشیاری و آگاهی ملت ما بالا رفته است و آمریکا دیگر توان مقابله با مقاومت را ندارد، آمریکا نشان داد که در مقابل فرماندهان و سرداران دلهای ما عاجز و زبون است و تنها با ترور سرداران ما می تواند امنیت و نظم خودش را تامین کند.

,

آمریکا می داند پایش که بیوفتد نه تنها سردارها و فرماندهان بلکه تمام ایران حتی نوجوانان ما به پا می خیزند چرا که نمی خواهند در برابر ظلم قرار گیرند و به همین جهت است که وقتی با ذلالت روبرو می شود مقام های ما را ترور می کند، چرا که هیچ چیز جلودارش نیست و خواب شب را از او گرفته است.

,

آمریکا با ترور سردار سلیمانی متوجه شد که فقط سطل آب سرد را روی خود خالی کرده است، چرا که با این صحنه مواجه شد که نه تنها سردار سلیمانی از میان نرفت بلکه باعث شد هزاران و میلیونها سردار سلیمانی دیگر زنده شوند و همه با هم فریاد بزنند و انتقامش را بخواهند.

,

از این چنین روزهایی متوجه می شویم آمریکا صدایی بیش نیست و تنها هنرش تهدید و تحریم است؛ با هر ترور تنها بدبخت و بی عرضه بودن مسئولان کشورش برای ما مشخص می شود و با پیشرفت هایی که حتی با تحریم داریم و رکوردشکنی می کنیم، هر روز تو دهنی سفت تری به آمریکا می زنیم، آمریکا بداند سیاست های کثیفش دیگر تکراری شده و کاری از پیش نمی برد، ما در راه استقلال کشورمان ثابت قدم هستیم و راه سردار سلیمانی راه ماست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه