اخبار داغ

همزمان با تحولات تیم محبوب پرشورها؛

شفق بازهم مدعی مالکیت تراکتور شد/ تراکتـور، فرزند ناتنی سرمایه‌داران

شفق بازهم مدعی مالکیت تراکتور شد/ تراکتـور، فرزند ناتنی سرمایه‌داران
همزمان با تحولات باشگاه تراکتور، مدیرعامل سابق این باشگاه با ادعای تکراری مالکیت آفتابی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آناج، قرار گرفتن تراکتورِ همیشه مدعی در بن‌بست ناکامی‌با فرمان میلیاردری به نام محمدرضا زنوزی بار دیگر نشان داد مادامی‌که کارزار خصوصی‌سازی در فوتبال کشور به صورت واقعی اجرایی نشود، این رویه محکوم به شکست است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

اما همزمان با تحولات باشگاه تراکتور که با درخواست هواداران بحث واگذاری امتیاز این تیم به شرکت صنایع ملی مس ایران کلید خورده و یحتمل به نظر می‌رسد، ناصر شفق، مدیرعامل سابق این باشگاه دوباره با ادعای مالکیت آفتابی شده است.

,

شفق که در زمان واگذاری تراکتور به زنوزی نیز چنین ادعاهایی را مطرح کرده بود، اکنون که این تیم در آستانه تغییر مالکیت قرار دارد، بار دیگر ادعاهایش را تکرار کرده و از هر روزنه‌ای که راه بازگشت را میسر سازد، استفاده می‌کند.

,

مدیرعامل سابق تراکتور درحالی خود را مالک واقعی این تیم می‌داند که قطع یقین شرایط تیمداری را ندارد و مضاف بر آن، وقتی سرمایه‌دار متمولی چون زنوزی در فضای نابرابر رقابت با بخش دولتی – طبق اعتراف خود او – دوام نمی‌آورد، عاقبت خصوصی‌سازی مبرهن است.

,

در این مورد، بدون شک سرنوشت ماشین‌سازی که پس از انتقال امتیازش از کارخانه با دست‌به‌دست شدن بین مالکان مختلف و خانه‌به‌دوشی به شرایط اسفناک کنونی گرفتار شده، نمونه بارز و روشنی است که می‌تواند آینه عبرت تراکتور باشد.

,

درحال حاضر، نسخه تغییر مالکیت با ادامه حمایت بخش خصوصی برای تراکتورِ ناخوش، داروی درمان و نجات‌بخش نخواهد بود و ادعاهای مدیرعامل سابق نیز جز چوب لای چرخ گذاشتن و هل دادن تراکتور در سرازیری سقوط نتیجه دیگری ندارد.

,

و درنهایت ذکر این نکته که به اعتقاد کارشناسان، تراکتور پس از نیم قرن فعالیت در فوتبال کشور اینک به بچه ناتنی سرمایه‌دارانی تبدیل شده که ادامه این چرخه با غریزه قدرت‌طلبی آن‌ها شاید به شکل مقطعی نتیجه‌بخش باشد، اما فرجامی‌جز یک اتفاق تلخ برای محبوب‌ترین تیم آسیا نخواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه