اخبار داغ

در پایان معاملات امروز بورس و فرابورس رقم خورد؛

افزایش ۲۲۳ واحدی شاخص کل/ این یکشنبه بازار سبز پوش به کار خود خاتمه داد

افزایش ۲۲۳ واحدی شاخص کل/ این یکشنبه بازار سبز پوش به کار خود خاتمه داد
امروز در تقابل خریداران و فروشندگان در بازار سرمایه در نهایت بازار سبز پوش به کار خود خاتمه داد و شاخص کل با ۲۲۳ واحد افزایش، در جایگاه یک ‌میلیون و ۳۷۹ هزار واحد آرام گرفت تا در دومین روز هفته بازار سبز پوش شود.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالی که در ساعت اولیه شروع به کار بازار سرمایه میزان عرضه‌ها بیشتر از تقاضا بود و بازار در ساعت اول کار خود را منفی آغاز کرد اما این شرایط پس از ساعتی تغییر کرد و شاخص کل امروز کشنبه، ۱۲ دی‌ماه در پایان با ۲۲۳ واحد افزایش، در جایگاه یک ‌میلیون و ۳۷۹ هزار واحدی قرار گرفت.

شاخص هم‌وزن نیز که روند بهتری از بازار را به نمایش می‌گذارد با ۵۱ واحد افزایش به ۳۶۳ هزار و ۵۲۱ واحد رسید.

در معاملات امروز شاخص بازار اول، ۷۵۶ واحد افزایش و شاخص بازار دوم، یک ‌هزار و ۳۹۶ واحد کاهش را از خود به نمایش گذاشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,

در معاملات امروز در بورس بیش از سه میلیارد و ۴۴۹ میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۲۱ هزار و ۹۱۵ میلیارد ریال داد و ستد شد.

, در معاملات امروز در بورس بیش از سه میلیارد و ۴۴۹ میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۲۱ هزار و ۹۱۵ میلیارد ریال داد و ستد شد.,

نمادهای، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، معدنی و صنعتی چادرملو، معدنی و صنعتی گل گهر، صنعتی زر ماکارون، پالایش نفت اصفهان بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص بورس و در مقابل فولاد خوزستان، پتروشیمی پردیس، پتروشیمی پارس، ایران خودرو، بانک ملت، پتروشیمی جم و صنایع شیمیایی ایران بالاترین تاثیر منفی بر شاخص بورس را داشتند.

,

امروز شاخص فرابورس بیش از ۲ واحد کاهش داشت و بر روی کانال ۱۸ هزار و ۶۶۰ واحد ثابت ماند و در فرابورس یک میلیارد و ۵۰۶ میلیون برگه سهم به ارزش ۱۷ هزار و ۷۰۸ میلیارد ریال داد و ستد شد.

, امروز شاخص فرابورس بیش از ۲ واحد کاهش داشت و بر روی کانال ۱۸ هزار و ۶۶۰ واحد ثابت ماند و در فرابورس یک میلیارد و ۵۰۶ میلیون برگه سهم به ارزش ۱۷ هزار و ۷۰۸ میلیارد ریال داد و ستد شد.,

امروز نمادهای سنگ آهن گهر زمین، تولیدات پتروشیمی قائد بصیر،‌ صنایع پتروشیمی تخت جمشید، توکاریل، جنرال مکانیک، توسعه سامانه نرم افزاری نگین و توسعه مولد نیروگاهی جهرم با تاثیر مثبت بر شاخص فرابورس همراه بودند و پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب، بیمه پاسارگاد، ریل پرداز نو آفرین، بیمه اتکایی ایرانیان، تجارت الکترونیک پارسیان کیش، تولید برق عسلویه مپنا و صنایع مادیران بیشترین تاثیر منفی بر شاخص فرابورس از خود ثبت کردند.

,

انتهای پیام/
نویسنده: کسری شریفی

,
, نویسنده: کسری شریفی]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه