اخبار داغ

در گفت‌وگوهایی عنوان شد؛

حسرت دیداری که داغ دل مادر شهید شد/ استکبار نمی‌تواند شهید سلیمانی را از قلب‌های ما جدا کند

حسرت دیداری که داغ دل مادر شهید شد/ استکبار نمی‌تواند شهید سلیمانی را از قلب‌های ما جدا کند
مادرشهید عباسی شوق دیدار با سردار سلیمانی را داشت و اکنون تنها با عکس بر قاب این شهید روز ها را می گذراند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار بزرگ و پرافتخار اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی در روز ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ ساعت یک و ۲۰ دقیقه آسمانی شد و ارواح طیبه‌ شهیدان، روح مطهر قاسم سلیمانی را در آغوش گرفتند. سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم و سال‌ها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سلیمانی عزیز را به این مقام والا رسانید و خون پاک او به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت و تلخ ترین خبر با عنوان “سردار قاسم سلیمانی به شهادت رسید” مخابره شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، ,

شهید حاج قاسم سلیمانی سرباز بی ادعای ولایت و جان بر کف برای حفظ اسلام و ایران رشادت و جانفشانی کرد که تا ابد در دل تاریخ جهان اسلام زنده خواهد ماند. شهادت طلبی، شجاعت، اخلاص و بی ادعایی، ولایتمداری و همراهی با مقام معظم رهبری از ویژگی شاخص شهید سردار حاج قاسم سلیمانی است که باید این ویژگی ها الگو و چراغ راه جوانان باشد. حاج قاسم تا ابد در دلهای مردم ایران و همه آزادگان جهان جای دارد.

,

ای امیر لشکر، ای سردار دل‌ها! آغوش تو پناه طوفانی هزاران دل امیدوار بود. چشمان من کنار عقیق پیشانی ات جان می گرفت و صدای بارانی ام کنار صدای خاک ریز آزادی بهاری می شد.

,

ای سردار لشکر عشق، ستاره زندگی ملتهای آزادی خواه جهان، بدون سردار نوری ندارد، چون تو نور خاک مظلوم دمشق بودی.

,

خاک مظلوم سرزمین های اشغال شده از غم فراق، سیاهی زندگی را به رُخ پروانه‌های آتشین می کشد. فرزندان مظلوم فلسطین بی تو دست هایشان سرد و قلبشان گرفته است.

,

ای پدر ایران، ای روشنایی خانه ی امید، چشم ستارگان فلک از تو روشن است و اکنون از تو مدد می طلبد کمک‌مان کن که راه تو مسیری باشد که در زندگی می‌رویم و قدم‌هایمان به مدد قدم های تو در راه آزادی خواهی مظلومان جهان باشد.

,

ملی‌ترین شخصیت دنیا

, ملی‌ترین شخصیت دنیا, ملی‌ترین شخصیت دنیا,

همان طورکه رهبر انقلاب در دیدار با خانواده شهید سلیمانی فرمودند: سلیمانی عزیز، ملی‌ترین و امتی‌ترین شخصیت ایران و دنیای اسلام بود و هست. این شهید صمیمانه در قلب مردم ایران جای دارد.

,

خزاعی خانم ۶۰ ساله بیرجندی در حالی که غمی از رفتن شهید سلیمانی در چهره دارد به خبرنگار خاورستان، می گوید: شهید سلیمانی الگوی تمام آزادی خواهان جهان و به راستی امید ملت بود.

,

او می افزاید: زمانی که خبر شهادت سردار دلها را شنیدم تمام غم دنیا بر دلم نشد براستی بعد رفتن او همه ما یتیم شدیم.

,

ادامه دهنده راه سردار دل ها هستیم

, ادامه دهنده راه سردار دل ها هستیم, ادامه دهنده راه سردار دل ها هستیم,

این مادر بیرجندی که ۵ فرزند دارد می گوید: به فرزندانم گفته ام همه ادامه دهنده راهی باشند که حاج قاسم آن مسیر را برای شما روشن کرده است و واقعا اینگونه شاید بتوانیم جبران آنچه برای ما این شهید انجام داد را داشته باشیم.

,

فاطمه فلاحی، مادر شهید عیدمحمد عباسی که اکنون ۷۰ سال سن دارد و کمر خم راه می رود، به خبرنگار ما می گوید: روزی که خبر شهادت حاج قاسم را شنیدم یاد آن لحظه ای افتادم که جنازه فرزند شهیدم را آوردند.

,

وی افزود: براستی حاج قاسم در قلب ما جا داشت و همیشه باید راه این شهید گرانقدر را تا پای جان ادامه دهیم.

,

حسرت دیداری که داغ دل مادر شهید شد

, حسرت دیداری که داغ دل مادر شهید شد, حسرت دیداری که داغ دل مادر شهید شد,

این مادر شهید یکی از آرزوهایش را دیدار حاج قاسم بیان کرد و گفت: خیلی دوست داشتم زمانی که سردار دل ها می بود یک بار به پابوسی ایشان می رفتم اما افسوس که دیگر تنها اشک و توسل به این شهید و قاب عکس این شهید تنها راه رهاشدن از دلتنگی ها است.

,

فلاحی، شهادت شهید سلیمانی را یک داغ بزرگ بر دل مردم دانست و ادامه داد: تشییع میلیونی این شهید نشان داد که واقعا مردم از این شهادت متاثر شدند و جهان به خوانخواهی او فریاد خواهد زد.

,

این مادرشهید می افزاید: حرف های نگفتنی زیادی با سردار دل ها دارم علاوه بر فرزند بزرگم که شهید شد دو تا از پسرانم را در راه دفاع از این کشور در راه حاج قاسم قدم برمی دارند و من خیلی خوشحالم.

,

وی می گوید: زمانی که استقبال میلیونی از سردار سلیمانی را در تلویزیون مشاهده می کردم به یاد لحظه ای افتادم که فرزندم را از دور بر دستانشان تشییع می کردند و من بی صبرانه منتظر بودم تا برای آخرین بار شهیدم را در آغوش بکشم.

,

استکبار نمی تواند شهید سلیمانی را از قلب های ما جدا کند

, استکبار نمی تواند شهید سلیمانی را از قلب های ما جدا کند, استکبار نمی تواند شهید سلیمانی را از قلب های ما جدا کند,

جعفری یکی از فعالان فضای مجازی درخصوص شهید سلیمانی به خبرنگار ما گفت: درست است که پیام رسانان خارجی مانند اینستاگرام نام و عکس شهید سلیمانی را حذف می کند نمی داند که این شهید در قلب مردم ایران و مظلومان جهان جای دارد و از قلب ما که نمی‌تواند این شهید را جدا کند.

,

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ سال است که فعال فضای مجازی، ادامه می دهد: زمانی که حاج قاسم به شهادت رسید یک غوغایی در فضای مجازی ایجاد شد و هر کسی هر طوری با یک دلنوشته انزجار خود را از آمریکا و عاملان به شهادت رساندن شهید اعلام می کردند.

,

این فعال فضای مجازی با بیان اینکه شهید سلیمانی امروز الگوی ظلم ستیزان عالم است گفت: ایشان به گونه ای است که دوست و دشمن او را می ستایند، نام او هنوز پیکر استکبار را به لرزه می اندازد و غول های اطلاع رسانی فضای مجازی هنوز که هنوز است از نام مبارک این شهید می ترسند.

,

جعفری ادامه می دهد: معاندین اقدام به پاک کردن پست های مربوط به سردار دلها می کنند غافل از اینکه این خداوند است که عزت می دهد و خداوند چنین مقدر فرموده که حبیب دوران دفاع مقدس همواره عزیز بماند.

,

ایزدخواه عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی بیرجند در خصوص شهید سلیمانی، اظهارکرد: حاج قاسم محور وحدت و احیا کننده وحدت کلمه بود و آنچه در افق او دیده می شد، تمدن اسلامی بود که در گرو وحدت اسلامی و وحدت منطقه است.

,

الگوبرداری از خط مشی سیاسی شهید سلیمانی ضرورت است

, الگوبرداری از خط مشی سیاسی شهید سلیمانی ضرورت است, الگوبرداری از خط مشی سیاسی شهید سلیمانی ضرورت است,

وی با اشاره به اینکه الگو برداری دولتمردان و کارگزاران نظام از مشی سیاسی و دیپلماسی شهید سلیمانی یک ضرورت است، گفت: با وجود سلسله مراتب و امکان ارجاع امور به دیگران، اما شهید سلیمانی خودش کارها را دنبال می کرد، کارهایی که به ظاهر ساده و کوچک بود، اما چون اهمیت خاصی داشت و ضرورت زمان اقتصاد می کرد سریع انجام شود، خودش اقدام می کرد. مثلا پیگیری و آماده سازی مجوزهای پروازی که به برخی کشورها نیاز بود انجام شود.

,

او ادامه داد: آنطور که گفته می شود؛ حاج قاسم اهل گلایه نبود و سهل انگاری و بی توجهی ها را به گردن دیگران نمی انداخت و خودش پیگیر کارها می شد. این همان رویکرد جهادی است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید می کنند که مسئولان باید جهادی عمل کنند.

,

این استاد دانشگاه تاکید کرد: باید گلایه ها کنارگذاشته و اهمیت کار احساس شود و یک مسئول تا جایی که می تواند خودش کارها را دنبال کند.

,

حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهارکرد: شهید سردار سلیمانی در عین حالی که فردی دقیق در  عرصه نظامی و امنیتی بود اما محبت، صمیمت و توجه او به زیردستان و مردم الگو است.

,

شهید سلیمانی الگوی تمام عیار فعالیت های سیاسی است

, شهید سلیمانی الگوی تمام عیار فعالیت های سیاسی است, شهید سلیمانی الگوی تمام عیار فعالیت های سیاسی است,

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی هیچ وقت در دسته بندی‌های سیاسی قرار نگرفت و رفتار سیاسی او الگو است، ادامه داد: سردار دلها یک حق طلب به معنای واقعی بود و در توجه به معنویات و ارزش های الهی و توحیدی زبانزد و الگو است.

,

حجت الاسلام نصیرایی در ادامه رابطه شهید سلیمانی با ولی امر و امام زمانش را الگو دانست و گفت: اگر مدیری، جوانی و سیاست‌مداری می خواهد به سمت سعادت و پیشرفت حرکت کند باید شهید سلیمانی الگوی به تمام معنای آنان در  فعالیت‌های اجرایی، سیاسی، اجتماعی، مدیریتی و خودسازی باشد.

,

بروزترین مدل انقلابی‌گری در وجود شهید سلیمانی است

, بروزترین مدل انقلابی‌گری در وجود شهید سلیمانی است , بروزترین مدل انقلابی‌گری در وجود شهید سلیمانی است ,

نماینده مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: به روزترین مدل انقلابی و انقلابی‌گری را می توان در وجود شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تعریف کرد لذا توجه به مکتب حاج قاسم و توسعه این نوع تفکر رمز موفقیت جامعه ما خواهد بود.

,

خیلی ناباورانه دوسال از روز شهادت سردار سلیمانی گذشت، اما غم رفتن شهید سلیمانی هیچ وقت کهنه نخواهد شد، غمی که میلیون‌ها انسان در سراسر جهان را داغدار کرده است  هنوز که هنوز خون این شهید انتقام هزاران مظلوم را از ظالمان خواهد گرفت.

,

برای دومین بار به لحظه تلخ ترور قهرمان مان رسیدیم، مردی که وجودش سراسر از نور و خدا بود قهرمانی که هیچ گاه پرچمش بر زمین نخواهد افتاد هزاران سردار سلیمانی از دل و خاک این سرزمین رشد خواهد کرد و مسیرش پرقدرت تر از گذشته ادامه خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه