اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه در اقشار بسیج:

تاکید ویژه حاج قاسم بر وحدت حول محور ولایت بود

تاکید ویژه حاج قاسم بر وحدت حول محور ولایت بود
عین الله حاتمی با بیان اینکه تاکید ویژه حاج قاسم بر وحدت حول محور ولایت بود، گفت: ملیت، قومیت و مذهب برای سردار سلیمانی مهم نبود بلکه او برای نجات انسانیت می‌جنگید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصراترک، عین الله حاتمی، جانشین فرمانده سپاه در اقشار بسیج در شب شعر روایت حبیب با بیان اینکه حاج قاسم تهدید ها را تبدیل به فرصت می‌کرد، گفت:  اگر منطقه نا امن می شد حاج قاسم با حضور در صحنه ضمن اینکه منطقه را پاک می کرد با توسعه محور مقاومت یک فرصت و ظرفیت بزرگ را برای جمهوری اسلامی ایجاد میکرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

حاتمی اظهارکرد:  همه مردم ما باید بدانند دنیا،  دنیای به رخ کشیدن قدرت است حتی در میز مذاکره نیز آنچه مهم است، توان نظامی است.

,

وی ادامه داد: امروز جبهه مقاومت مایه برکت برای مردم است. گرامیداشت شهید سلیمانی باید در درون کشور تبدیل به فرصتی برای کمک به مردم، توسعه و پیشرفت کنیم.

,

وی با بیان اینکه ادامه دهنده راه شهید سلیمانی باید در جهت رسیدن به اهداف وی حرکت کند، گفت:  یکی از ویژگی های برجسته حاج قاسم خستگی ناپذیری بود، برای حاج قاسم ساعت کاری معنا نداشت. 

,

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی در امور اقشار افزود: حاج قاسم در مدیریتش تدبیر توام با مدیریت داشت و امنیت را فراتر از  مرزها تامین  می کرد.

,

حاتمی گفت: بارها گفته شده که حاج قاسم برای ما در عمق استراتژیک ایجاد کرد به جای اینکه در مرزهای خود بجنگیم و مردم هزینه بدهند حاج قاسم در عمق استراتژیک ایجاد کرد و مرز های جنگ را صدها کیلومتر از مرزهای ما عقب تر برد.

,

وی تاکید کرد: ملیت، قومیت و مذهب برای سردار سلیمانی مهم نبود بلکه او برای نجات انسانیت می جنگید. تاکید ویژه حاج قاسم بر وحدت حول محور ولایت بود.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه