اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

مکتب به جا مانده از سردار سلیمانی را باید در بین جوانان ترویج و تبیین کرد

مکتب به جا مانده از سردار سلیمانی را باید در بین جوانان ترویج و تبیین کرد
حجت‌الاسلام رضا نوری گفت: شهید سلیمانی یک فرد نبود، بلکه فراتر از این ارزش‌ها، یک مکتب بود که باید یادش را زنده نگه داشت و این فرهنگ و ارزش به یادگار مانده را در بین جوانان ترویج و تبیین کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی  با بیان اینکه ترس از شهید سلیمانی همواره در وجود دشمنان جاری است، اظهار داشت: فرماندهان نظامی آمریکا عکس این شخصیت بزرگ را در اتاق داشتند و همواره برای مقابله با آن برنامه ریزی می کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی ادامه داد: مراسم شهادت این شهید بزرگوار چنان با شکوه و استقبال مردم برگزار شد که سه روز عزای عمومی برای شهادت این شهید بزرگ نشان از اهمیت این واقعه داشت و رهبری معظم انقلاب ایشان را شهیدی شجاع و مدبر خطاب کرد که در تاریخ بی سابقه بوده است.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: شهید سلیمانی یک فرد نبود، بلکه فراتر از این ارزش‌ها، یک مکتب بود که باید یادش را زنده نگه داشت و این فرهنگ و ارزش به یادگار مانده را در بین جوانان ترویج و تبیین کرد.

,

وی با اشاره به اینکه مکتب شهید سلیمانی ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی دارد که اجرای آن می‌تواند یک ملت را احیا و باعث رشد و حرکت آن شود، گفت: مکتب شهید سلیمانی با ایده، خلاقیت و جهان‌بینی همراه بود و این مکتب با تدبیر و قاعده پیش می‌رفت و در این راه جانفشای ها و رشادت ها هزینه شد.

,

امام جمعه بجنورد ادامه داد: الگوگیری از مکتب سردار سلیمانی رشد فردی و اجتماعی در پی خواهد داشت.

,

حجت الاسلام نوری به سه عنصر مهم مکتب شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: عشق به خدا و توحید، عشق به ولایت و رهبری و عشق به مردم سه عنصر مهم مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی است.

,

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه همه زندگی شهید سلیمانی در این سه عنصر خلاصه می‌شود، تصریح کرد: عبادات، مناجات و اخلاص شهید سلیمانی کاملاً بی ریا و بر اساس عشق به معبود بود و کار کردن در راه خدا برایش خستگی نداشت.

,

وی در خصوص عشق به ولایت و رهبری در مکتب شهید سلیمانی نیز افزود: شهید سلیمانی از عشق اهل بیت به عشق ولایت رسید و در آن ذوب شد و خود را سرباز ولایت می‌دانست و واقعاً این چنین بود.

,

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: شهید سلیمانی مردم ایران، عراق و سوریه را بسیج کرد تا در مقابل داعش و استکبار بایستند؛ اگر شهید سلیمانی نبود ما اکنون با کشورهای ظالم، همسایه بودیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه